Ăntligen fick jag min Casio G-Shock GMW-B5000GD-9ER levererad. Mycket trevlig finish pĂ„ klockan och den sitter som en smĂ€ck
.
![]()
![]()
Jamen sedÀr. Den passar ju fint pÄ dig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăntligen fick jag min Casio G-Shock GMW-B5000GD-9ER levererad. Mycket trevlig finish pĂ„ klockan och den sitter som en smĂ€ck
.
![]()
![]()
Jamen sedÀr. Den passar ju fint pÄ dig.
Tack, mycket nöjd.Den Àr verkligen vass.
Nöjd med köpet?
Byt jobb... GENAST!Jobbar hemifrÄn. G-Shock och Turtles-tshirt, inget som skulle gÄ hem pÄ kontoret direkt.
![]()
Ny ? Snygg som bara denTrÀning & bad pÄ programmet idag,
![]()
TrÀning & bad pÄ programmet idag,
![]()
Drygt tvÄ veckor tror jag, har figurerat i trÄden.Ny ? Snygg som bara den![]()
Struntar nog i att klippa den sÄ kallade grÀsmattan idag ocksÄ...
![]()
Mod:
GMW-B5000D-1: boett, modul etc.
GMW-B5000TFC-1: glas och bezel
GMW-B5000-1: band
GW-5000: keeper
Doggy Friday
![]()
Tror ocksÄ det. Bortsett frÄn killarna pÄ WUS dÄ som jag hÀmtade inspiration frÄn.Tror @roloj var först faktiskt.
Struntar nog i att klippa den sÄ kallade grÀsmattan idag ocksÄ...
![]()
Mod:
GMW-B5000D-1: boett, modul etc.
GMW-B5000TFC-1: glas och bezel
GMW-B5000-1: band
GW-5000: keeper
Ăr det samma mod som @Fujoor ?
Blev ju bra.
Tror @roloj var först faktiskt.
Riktigt vackert! Blir knappast mycket bÀttre Àn sÄ hÀr. Skulle Àven kunna varvas med porter-lÀnken om man kÀnner för det.Tror ocksÄ det. Bortsett frÄn killarna pÄ WUS dÄ som jag hÀmtade inspiration frÄn.
Maharishi! Jag har ingen koll pÄ vad det egentligen Àr men minns att du skrev om det tidigare och sÄg fram emot att kunna bestÀlla ett. Grattis!Trevligt med paket efter en mördardag pÄ jobbet. Ni som vet vet.![]()
Jag har bara bytt glas en gÄng och det var en svettig upplevelse. Men allt gick vÀgen. BÄda glasen och solpanelen höll.Riktigt vackert! Blir knappast mycket bÀttre Àn sÄ hÀr. Skulle Àven kunna varvas med porter-lÀnken om man kÀnner för det.
Ni som moddat? Hur knepigt Àr det att byta glaset och kÀnner ni er sÀkra pÄ att klockan hÄller tÀtt?
Den Àr ÀndÄ för fin för att bada med!Jag har bara bytt glas en gÄng och det var en svettig upplevelse. Men allt gick vÀgen. BÄda glasen och solpanelen höll.
Högst osÀker pÄ om klockan hÄller tÀtt, sÄ den fÄr inte hÀnga med och bada. Har funderat pÄ att lÄta en urmakare se över bygget och trycktesta. Men det har inte blivit av Àn.
Edit: bild frÄn nÀr jag tryckte ut glaset: https://klocksnack.se/posts/2946771/
Den var helt grym!GrÄtt o grönt funkade bra
![]()
BÀsta jag sett pÄ lÀnge!GrÄtt o grönt funkade bra
![]()
GrÄtt o grönt funkade bra
![]()