I sanningens namn ser Mudmaster lite ut som en transformer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
GrÄtt o grönt funkade bra
![]()
HÀr badas det idag igen. Funderar dock pÄ om min tempsensor Àr trasig, visar inte riktigt nÀra sanningen eller fattar jag helt fel![]()
![]()
![]()
Edit: gick ned till 0.2 plötsligt![]()
Klockan mÄste vara off handled för att mÀta rÀtt.
Var det @DrSbaitso som sa att man hÀnger extra mycket i G-shocktrÄden pÄ sommaren? Jag kan i sÄ fall bara hÄlla med, jag har nÀstan endast burit G-shock under de senaste tvÄ veckorna![]()
Tack!Snyggt!
Min visade 15 grader i en insjö. Det kÀndes mycket varmare men det kanske stÀmmer.HÀr badas det idag igen. Funderar dock pÄ om min tempsensor Àr trasig, visar inte riktigt nÀra sanningen eller fattar jag helt fel![]()
![]()
![]()
Edit: gick ned till 0.2 plötsligt![]()
Jag har ett par âvanligaâ i titan som brukar fĂ„ extra handledstid pĂ„ sommaren, men en Square kĂ€nns ju sĂ„ ledig och redo för semesterĂ€ventyr att man inte kan lĂ„ta bli (Ă€ven om det mestadels blir bok under markisen)Klibbig, tung och varm metall pĂ„ huden kĂ€nns kanske lagom kul.![]()
Var det @DrSbaitso som sa att man hÀnger extra mycket i G-shocktrÄden pÄ sommaren? Jag kan i sÄ fall bara hÄlla med, jag har nÀstan endast burit G-shock under de senaste tvÄ veckorna![]()
Ăh, det funkar det med, denna skiner allra starkast nu pĂ„ sommaren ju!Klibbig, tung och varm metall pĂ„ huden kĂ€nns kanske lagom kul.![]()
Trots att jag bara har vad de flesta skulle definiera som beaters sÄ Àr det bara DW-5600 som faktiskt fÄr hÀnga med nÀr det som idag vankas solkrÀm, bad och sand. Trycktest, vad Àr det? Man badar vÀl med den pÄ och om den inte hÄller sÄ köper man en ny för nÄgra kronor mer Àn motsvarande tÀthetskontroll.KÀnner det kommer bli mkt g som vanligt, sÄ bekvÀmt samt bra med all sand etc.![]()
Coolaste Squaren som G-shock slĂ€ppt!Ăh, det funkar det med, denna skiner allra starkast nu pĂ„ sommaren ju!
![]()
Enligt mig Àr det dÀr den snyggaste G-shocken. Köpte en för nÄgra mÄnader sedan och jag Àr fantastiskt nöjd. Har alla funktioner som jag behöver. Har knappt anvÀnt min GS-kvartsare sedan "Illuminatorn" kom i min Àgo.EM klockan.
![]()
Enligt mig Àr det dÀr den snyggaste G-shocken. Köpte en för nÄgra mÄnader sedan och jag Àr fantastiskt nöjd. Har alla funktioner som jag behöver. Har knappt anvÀnt min GS-kvartsare sedan "Illuminatorn" kom i min Àgo.
Ojoj, min första bil. RattvÀxel rockade!Perfekt ut-o-brimma-V4-klocka![]()
![]()
RattvÀxel och frihjul.. Den Àr inte snabb, men den lÄter som om den Àr det iafOjoj, min första bil. RattvÀxel rockade!![]()