• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

I sanningens namn ser Mudmaster lite ut som en transformer.

IMG_20200627_082240.jpg

KÀnner det kommer bli mkt g som vanligt, sÄ bekvÀmt samt bra med all sand etc. :)
Trots att jag bara har vad de flesta skulle definiera som beaters sÄ Àr det bara DW-5600 som faktiskt fÄr hÀnga med nÀr det som idag vankas solkrÀm, bad och sand. Trycktest, vad Àr det? Man badar vÀl med den pÄ och om den inte hÄller sÄ köper man en ny för nÄgra kronor mer Àn motsvarande tÀthetskontroll. :D

En favorit i arbetssammanhang. Aldrig varit med om nÄgon bÀttre, mÄste jag sÀga. SÄ lÀtt, anvÀndbara funktioner, oöm och, faktisk, rÀtt snygg. JÀkligt nöjd, helt enkelt.

Idag har den bl a varit med och monterat badstege pÄ Bustern.
20200627_114320.jpg

20200627_182141.jpg

Enligt mig Àr det dÀr den snyggaste G-shocken. Köpte en för nÄgra mÄnader sedan och jag Àr fantastiskt nöjd. Har alla funktioner som jag behöver. Har knappt anvÀnt min GS-kvartsare sedan "Illuminatorn" kom i min Àgo.

Ja den Àr ju sÄ bra i all sin enkelhet och prisvÀrdhet. Snygg och hÀrligt retro!

Tillbaka
Topp