Baby Shark.. Baby Shock menade jag, fick för sig att göra flÀdersaft..!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
JÀkla bra fÀrgkombo ÀndÄ!
Ja! Jag gillar varken grönt eller gult egentligen. Med G-Shock Àr det annat. GWG-1000-1B Àr en annan grön favorit.JÀkla bra fÀrgkombo ÀndÄ!
Bra val.
En timme innan elvakaffet?!Klockan tio tar vi kaffe och casio, det Àr sen gammalt.
Vackra bÄda tvÄ i perfekt synk.Perfect match !
Vackra bÄda tvÄ i perfekt synk.
NÀr man Àr pappaledig fÄr man göra som man vill.En timme innan elvakaffet?!
Lucifer orange
Och sÄ var putset borta
Halmstad ocksÄ....Lysekil levererar regn !
Halmstad ocksÄ....
Rangeman Àr grymt bra!Typiskt ! Gillar verkligen Rangeman fÄr bli en sÄn som nÀsta klocka .
Rangeman Àr grymt bra!
Typiskt ! Gillar verkligen Rangeman fÄr bli en sÄn som nÀsta klocka .
Vettigt pris pÄ den ocksÄ just nu tycker jag . https://www.cyberphoto.se/outdoor/klockor1/armbandsur/casio-g-shock-gw-9400-1er
VĂ€ldigt bra pris!
Ja, jag gillar den grymt mycket! Kungligt att ha vatten temp mm nÀr man Àr pÄ stranden. Sen Àr den ju inte sÄ dum att ha nÀr man snickrar mmTypiskt ! Gillar verkligen Rangeman fÄr bli en sÄn som nÀsta klocka .