• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

photo03.jpg

pÄ tal om mod... Àr det nÄgon som lyckats skilja pÄ solpanelen och det översta mÄlade glaset pÄ 5610 modellerna? Jag skulle vilja se hur det ser ut med helt rent glas över solpanelen, lite skeleton style...

Är det nĂ„gon som vet om Casio fyller pĂ„ lagret ibland med aktuella men (för tillfĂ€llet?) slutsĂ„lda modeller? Jag har insett att jag mĂ„ste ha en GWF-D1000ARR men som ni sĂ€kert kĂ€nner till sĂ„ Ă€r utbudet skralt. Det Ă€r dock sĂ„ vitt jag vet den enda aktuella Frogmanmodellen (bortsett frĂ„n de nya analoga) och den finns listad hos bĂ„de G-shock UK och G-shock US Ă€ven om den Ă€r slut i lager.

Det Àr ett samarbete sÄ jag antar att den inte kommer att finnas kvar i all evighet men det verkar samtidigt mÀrkligt om man bara skulle tillverka en enda batch av den enda modellen som fortfarande Àr i produktion.

Jag vet inte nÀr den slÀpptes i UK/US men det finns i alla fall ett gÀng recensioner frÄn februari sÄ antingen slÀpptes den i vÀst i början av Äret eller sÄ kom det en ny batch dÄ?

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp