• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

God helg vÀnner!
586C4FE3-E839-41F0-9BCD-67B71DB1BFA6.jpeg

Kan ju ha varit Japan versionen som fick heta vibrator och sen upptÀcktes det?
Jag var inne och lÀste lite om GBD-100 och pÄ den asiatiska versionen av hemsidan stÄr det vibrator men om man istÀllet vÀljer ett vÀsterlÀndskt land stÄr det vibration alarm/alert sÄ det kanske ligger nÄgot i det. ;)

Du som har bÄde GF-8250 och GWF-D1000: hur tycker du att de bÀrs i förhÄllande till varandra? Upplevs den vanliga froggien som mycket större? Jag har blivit mer och mer sugen pÄ en D1000 men Àr osÀker pÄ storleken. Det finns ju uppenbarligen utrymme för tvÄ froggies i samlingen i alla fall. ;)

Du som har bÄde GF-8250 och GWF-D1000: hur tycker du att de bÀrs i förhÄllande till varandra? Upplevs den vanliga froggien som mycket större? Jag har blivit mer och mer sugen pÄ en D1000 men Àr osÀker pÄ storleken. Det finns ju uppenbarligen utrymme för tvÄ froggies i samlingen i alla fall. ;)
Senast jag hade min D1000 pÄ armen tyckte min hustru rent spontant att den var skitsnygg och att mina squares sÄg lite mesiga ut i jÀmförelse. En Àkta G-Lady med andra ord! Den funkar bÀst pÄ en bar arm som en rejÀl dinka tycker jag. NÀr jag t ex badade förra veckan sÄ slog det mig att jag inte hade reflekterat en sekund över att D1000 satt pÄ armen under den senast timmen och det Àr ju ett riktigt bra betyg. Kort och gott Àr det inget att bekymra sig över, jag föredrar faktiskt D1000 över 8250. 16.5 smal handled, noll problem men jag hamnar lite mellan 2 hÄl. Bara att slÄ till!

Senast jag hade min D1000 pÄ armen tyckte min hustru rent spontant att den var skitsnygg och att mina squares sÄg lite mesiga ut i jÀmförelse. En Àkta G-Lady med andra ord! Den funkar bÀst pÄ en bar arm som en rejÀl dinka tycker jag. NÀr jag t ex badade förra veckan sÄ slog det mig att jag inte hade reflekterat en sekund över att D1000 satt pÄ armen under den senast timmen och det Àr ju ett riktigt bra betyg. Kort och gott Àr det inget att bekymra sig över, jag föredrar faktiskt D1000 över 8250. 16.5 smal handled, noll problem men jag hamnar lite mellan 2 hÄl. Bara att slÄ till!
Tack! :) DĂ„ blir det att ta sig en funderare...Är grovt sugen pĂ„ ARR men sĂ„ kostar de en ganska rejĂ€l peng ocksĂ„.

Tillbaka
Topp