• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

IMG_20200721_143630.jpg
Snygg! Jag Àr sÄ sjukt nöjd med att det ligger en GWG och vÀntar pÄ mig nÀr jag kommer hem frÄn semestern :pirate: Sist jag Àgde en blev det en kortare visit men den hÀr gÄngen fÄr den stanna.. Ätminstone över sommaren.

Den var ju riktigt frÀn!
Är just den fĂ€rgkombon jdm?
Fulla beteckningen Àr GW-B5600DC-1CR. Har sett att europamodellen verkar heta - 1ER. Men tror inte det skiljer nÄgot fÀrgmÀssigt. Digital camo metallic with vivid yellow som det tydligen ska heta pÄ utrikiska:D Gör sig riktigt bra "pÄ riktigt" :) Modellen slÀpptes i mÄnadsskiftet sÄ den Àr vÀldigt fÀrsk.

Det vore sÄ intressant att veta vad som hÀnde om Rolex lyckades att mÀtta marknaden. Förmodligen skulle samma sak uppstÄ dÀr.

Skulle gissa pÄ man skulle fÄ normala begagnatpriser pÄ Rolex dÄ. Men dÄ faller ju en del av mÀrkets "status" sÄ det lÀr ju inte hÀnda.

Bli som mig, icke-flippare sÄ behöver man aldrig Ängra sig. :)

Önskar att jag kunde göra samma! Finns för mĂ„nga klockor att prova och för lite klockbudget för att spara alla :p

Blev dom sams om tempen till slut?
Är den nĂ„t att ha den dĂ€r Garmin eller?
Blir lite sugen pÄ nÄgon garmin ibland men sen blir det alltid G-Shock ÀndÄ o_O
Nej, jag tÀnkte kalibrera G-Shocken innan nÀsta mÀtning. Garminen Àr min svÄgers. Verkar ha trevliga funktioner men estetiken tilltalar inte riktigt :blackeye:

Skulle gissa pÄ man skulle fÄ normala begagnatpriser pÄ Rolex dÄ. Men dÄ faller ju en del av mÀrkets "status" sÄ det lÀr ju inte hÀnda.

Önskar att jag kunde göra samma! Finns för mĂ„nga klockor att prova och för lite klockbudget för att spara alla :p

Jo, det Ă€r vĂ€l sĂ„. Men jag brukar tĂ€nka sĂ„ hĂ€r ; "Åh, en födelsedags alt. pensionspresent i förskott frĂ„n mig till mig!"
Och inte gÄr man och sÀljer ens födelsedagspresenter bara sÄ dÀr. :D

Jo, det Ă€r vĂ€l sĂ„. Men jag brukar tĂ€nka sĂ„ hĂ€r ; "Åh, en födelsedags alt. pensionspresent i förskott frĂ„n mig till mig!"
Och inte gÄr man och sÀljer ens födelsedagspresenter bara sÄ dÀr. :D

Haha, köpte min Datejust som en tidig 40 Ärs present till mig sjÀlv (Ätta + Är kvar :angel:). FÄr se om den Àr kvar tills man fyller 40, eller om man har blivit botad frÄn sin klockidioti och nöjer sig med en GW-M5610-1ER :nailbiting:

Mycket stilig! Den snyggaste modellen enligt min mening. Köpte du den pÄ Klockmaster Globen för jag vet att de har haft en sÄdan inne tidigare :)

Tillbaka
Topp