Snygg! Jag Àr sÄ sjukt nöjd med att det ligger en GWG och vÀntar pÄ mig nÀr jag kommer hem frÄn semestern Sist jag Àgde en blev det en kortare visit men den hÀr gÄngen fÄr den stanna.. Ätminstone över sommaren.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Snygg! Jag Àr sÄ sjukt nöjd med att det ligger en GWG och vÀntar pÄ mig nÀr jag kommer hem frÄn semestern Sist jag Àgde en blev det en kortare visit men den hÀr gÄngen fÄr den stanna.. Ätminstone över sommaren.
DÀr snackar vi klockhÄllareMudmonster.
Idag kom den Àntligen Tog "bara" tvÄ och en halv vecka.. KÀndes som en evighet nÀr man kollade tracking och inget hÀnde.. Nya modellen GW-B5600DC, som under kvÀllen ska fÄ lÀnkarmbandet monterat oxÄ
Fulla beteckningen Àr GW-B5600DC-1CR. Har sett att europamodellen verkar heta - 1ER. Men tror inte det skiljer nÄgot fÀrgmÀssigt. Digital camo metallic with vivid yellow som det tydligen ska heta pÄ utrikiska Gör sig riktigt bra "pÄ riktigt" Modellen slÀpptes i mÄnadsskiftet sÄ den Àr vÀldigt fÀrsk.Den var ju riktigt frÀn!
Ăr just den fĂ€rgkombon jdm?
Blev dom sams om tempen till slut?Termometertestet fortsÀtter. JÀmförelse med Garmin 6S Pro.
Det vore sÄ intressant att veta vad som hÀnde om Rolex lyckades att mÀtta marknaden. Förmodligen skulle samma sak uppstÄ dÀr.
Bli som mig, icke-flippare sÄ behöver man aldrig Ängra sig.
Nej, jag tÀnkte kalibrera G-Shocken innan nÀsta mÀtning. Garminen Àr min svÄgers. Verkar ha trevliga funktioner men estetiken tilltalar inte riktigtBlev dom sams om tempen till slut?
Ăr den nĂ„t att ha den dĂ€r Garmin eller?
Blir lite sugen pÄ nÄgon garmin ibland men sen blir det alltid G-Shock ÀndÄ
Skulle gissa pÄ man skulle fÄ normala begagnatpriser pÄ Rolex dÄ. Men dÄ faller ju en del av mÀrkets "status" sÄ det lÀr ju inte hÀnda.
Ănskar att jag kunde göra samma! Finns för mĂ„nga klockor att prova och för lite klockbudget för att spara alla
Jo, det Àr vÀl sÄ. Men jag brukar tÀnka sÄ hÀr ; "à h, en födelsedags alt. pensionspresent i förskott frÄn mig till mig!"
Och inte gÄr man och sÀljer ens födelsedagspresenter bara sÄ dÀr.
- Ja, den har stÄtt dÀr i mÄnga ÄrMycket stilig! Den snyggaste modellen enligt min mening. Köpte du den pÄ Klockmaster Globen för jag vet att de har haft en sÄdan inne tidigare
Grattis! Bra spanatVar ute pÄ en liten klockspaning igÄr, hittade en helt orörd sÄn hÀr. KrÀvde ingen betÀnketid
Ăr det sĂ„ dĂ„lig efterfrĂ„gan...?- Ja, den har stĂ„tt dĂ€r i mĂ„nga Ă„r
- Ja, nĂ„gra storsĂ€ljare Ă€r de nog inte Den hĂ€r har stĂ„tt i fem Ă„r, tyckte synd om den ...Ăr det sĂ„ dĂ„lig efterfrĂ„gan...?
Klart den behövde rÀddas- Ja, nÄgra storsÀljare Àr de nog inte Den hÀr har stÄtt i fem Är, tyckte synd om den ...
Tycker det lÄter jÀttekonstigt.- Ja, nÄgra storsÀljare Àr de nog inte Den hÀr har stÄtt i fem Är, tyckte synd om den ...
Kul att KM Globen ÀndÄ tar hem sÄ pass svala modeller bara för att representera modellen/varumÀrket.- Ja, nÄgra storsÀljare Àr de nog inte Den hÀr har stÄtt i fem Är, tyckte synd om den ...
- Kan nog vara sÄ att mÄnga tycker det Àr mycket pengar för en GShockTycker det lÄter jÀttekonstigt.
SĂ€rskilt i hufvudstaden dessutom.
Kanske dÀrför dom Àr sÄ dyra
- KM Globen Àr klockentusiaster, inte bara nasare. Svante och hans gÀng var ju tex pionjÀrer med bÄde Grand Seiko och Casio MR-G i Sverige.Kul att KM Globen ÀndÄ tar hem sÄ pass svala modeller bara för att representera modellen/varumÀrket.
Edit: och stort grattis till en riktigt frÀn G sÄ klart!
Mycket bra köp, den dÀr modellen Àr grym. Grattis!Var ute pÄ en liten klockspaning igÄr, hittade en helt orörd sÄn hÀr. KrÀvde ingen betÀnketid
DÄ kunde de kanske ge lite rabatt ocksÄ? De listar ganska högt vill jag minnas.- Ja, den har stÄtt dÀr i mÄnga Är
Jag tror att den listar 32 lakan eller nÄt sÄnt.DÄ kunde de kanske ge lite rabatt ocksÄ? De listar ganska högt vill jag minnas.