Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
NÄgon har förbarmat sig trots den intryckta knappen.Ingen som ska klippa till?
Lite Richard Mille?nÄn grande complication frÄn nÄt stort schweiziskt hus
Lite Richard Mille?NĂ€r man ser den stora kronan i profil
KÀnner att jag Mà STE ta mig till Globen och klÀmma lite pÄ en MR G.
Om man lÀser baklÀnges blir det G-RM d.v.s. Grand-Richard Mille. Coincident? I think not!RM?
Bah.
Jaaa klÀm.
Knapparna har bĂ€st kĂ€nsla! Den Ă€r brutalt rĂ„, snygg och skön. Enda nackdelen â förutom att jag inte anvĂ€nde den â Ă€r att den Ă€r för stor pĂ„ mig. Grattis till en fin pjĂ€s.Stort tack till @Remofflan för smidig affĂ€r.Jag vet inte riktigt varför men jag hade fĂ„tt för mig att den skulle vara vĂ€ldigt stor och att knapparna skulle vara lika tröga som pĂ„ storebror GPR-B1000 men jösses vad fel jag hade! Favvo-G för stunden men det Ă€r vĂ€l alla nykomlingar?
![]()
Den har fastiskt ocksÄ bÀttre ljus och tydligare pip Àn storebror. Jag hör iofs inte helt 100 men GPR-B1000 mÄste jag ha vid örat för att höraStort tack till @Remofflan för smidig affÀr.Jag vet inte riktigt varför men jag hade fÄtt för mig att den skulle vara vÀldigt stor och att knapparna skulle vara lika tröga som pÄ storebror GPR-B1000 men jösses vad fel jag hade! Favvo-G för stunden men det Àr vÀl alla nykomlingar?
![]()
SpÀnnande!Verkar som min gbx-100 kommer idag![]()
![]()
Stort tack till @Remofflan för smidig affÀr.Jag vet inte riktigt varför men jag hade fÄtt för mig att den skulle vara vÀldigt stor och att knapparna skulle vara lika tröga som pÄ storebror GPR-B1000 men jösses vad fel jag hade! Favvo-G för stunden men det Àr vÀl alla nykomlingar?
![]()
Kul! DĂ„ ser vi emot lite bilder i eftermiddagVerkar som min gbx-100 kommer idag![]()
![]()
Det hoppas jag!Kul! DĂ„ ser vi emot lite bilder i eftermiddag![]()
FrÀsch!Den kom i tid![]()
![]()
Go fÀrg och grym display! Den ska hÄrdtestas 2 veckor i Grekland!FrÀsch!![]()
Kan man fÄ en liten review pÄ gbxen?Klockorna som ska med pÄ semestern![]()
![]()
Den Àr GRYM men jag skrattar rakt ut varje gÄng jag ser RESARCH. Man kan nÀstan höra hur en japan uttalar det.Ville verkligen ha den hÀr, men mÄste acceptera att jag inte Àr bekvÀm med de fÀrgglada GShockerna. DÀrför gör jag som vanligt, bjuder ut den hÀr till er till ett oslagbart pris. Jag har haft den pÄ mig en gÄng för fotografering under en promenad, den Àr alltsÄ i nyskick. Fungerar perfekt och naturligtvis Àr den fullset.
Om nÄgon hÀr vill ha den sÄ fÄr ni den för 9300 kr inkl rekfrakt. Jag tror det Àr lÀgsta priset i hela vÀrlden för en GWF-D1000ARR-1JR. Bara att skicka pm
![]()
![]()