Framfall
Basic
GÀller att vara den hÄrdaste pappan!Mythbusters:
Kan man bÀra en GWG under skjortan pÄ ett bröllop?
- CONFIRMED!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
GÀller att vara den hÄrdaste pappan!Mythbusters:
Kan man bÀra en GWG under skjortan pÄ ett bröllop?
- CONFIRMED!
Ja fÀrgen gör sig riktigt bra i verkligheten. Tror jag knep en av de sista hos klockmagasinet men de lÀr ju fÄ in fler.Den ser bÀttre ut för varje gÄng man ser den! Synd att den redan var slutsÄlt hos Klockmagasinet![]()
Bröllop!
![]()
Svar ja, alla "vintage screwback" ser ut sÄ dÀr. Ingen risk att knappar ska lossna men dom blir ju sÄklart mer kÀnsliga för smÀllar i sidled.Ni som moddat, ser alla squares ut ungefÀr sÄ hÀr nÀr man tar bort plast-caset?
![]()
Ăr pushers nĂ„gorlunda stabila eller behövs plastcaset för att de ska sitta kvar om man har klockan i fickan?
Den dÀr Àr ju otrolig! Och som vanligt - vilken krispig bild!!
Fick cyklat drygt 5 mil pÄ grusvÀgar i dag tillsammmans med min Gbd h1000-8ER. För skojs skull sÄ jÀmförde jag datan i frÄn Casion med data i frÄn Garmin Fenix 5 samt Garmin Edge 830. Casion levererade faktiskt klart över förvÀntan. BÄde vad gÀller puls, strÀcka samt höjdmeter. DÄ körde jag ÀndÄ med pulsbÀlte till Garminenheterna. Det förvÄnade mig vÀldigt mycket dÄ jag har hört en del negativa kommentarer kring Casions trÀningsdata.
DÀremot sÄ Àr ju skÀrmen pÄ klockan sÄ beklÀmmande liten och lÄgupplöst sÄ man fÄr anstrÀnga sig för att se vad man presterar jÀmfört med Fenix 5. Hade önskat att man kunde göra fler personliga instÀllningar för vad man vill se samt att man hade kunnat fÄ lite större text.
Obs! SammanstÀllningen som visas pÄ bilden Àr betydligt tydligare och med större text Àn vad du ser nÀr aktiviteten Àr i gÄng!
![]()
Vad för rent avgassystem gömmer sig Gn i dÄ??Kurragömma
![]()
Sluta genast frestas.
En mycket bra frÄga! TyvÀrr sÄ har jag faktiskt ingen aning. Det fÄr jag kolla upp under morgondagens pass om det inte regnar alltför mycket!Nu... NYCKELFRà GA:
Har den Backtrack som GPR-Rangeman sÄ den vÀgleder dig tillbaka du kom ifrÄn... utan mobilens hjÀlp???
Haha! Legend!Bröllop!
![]()
Ett Billy Boat system pÄ en Corvette C5Vad för rent avgassystem gömmer sig Gn i dÄ??![]()
Nej den har inte detNu... NYCKELFRĂ GA:
Har den Backtrack som GPR-Rangeman sÄ den vÀgleder dig tillbaka du kom ifrÄn... utan mobilens hjÀlp???
Det gÄr att Àndra i appen vad man vill se nÀr man har aktivitet igÄng sen kan man ocksÄ Àndra hastighet istÀllet för pace. Kanske bÀttre nÀr man cyklar.Fick cyklat drygt 5 mil pÄ grusvÀgar i dag tillsammmans med min Gbd h1000-8ER. För skojs skull sÄ jÀmförde jag datan i frÄn Casion med data i frÄn Garmin Fenix 5 samt Garmin Edge 830. Casion levererade faktiskt klart över förvÀntan. BÄde vad gÀller puls, strÀcka samt höjdmeter. DÄ körde jag ÀndÄ med pulsbÀlte till Garminenheterna. Det förvÄnade mig vÀldigt mycket dÄ jag har hört en del negativa kommentarer kring Casions trÀningsdata.
DÀremot sÄ Àr ju skÀrmen pÄ klockan sÄ beklÀmmande liten och lÄgupplöst sÄ man fÄr anstrÀnga sig för att se vad man presterar jÀmfört med Fenix 5. Hade önskat att man kunde göra fler personliga instÀllningar för vad man vill se samt att man hade kunnat fÄ lite större text.
Obs! SammanstÀllningen som visas pÄ bilden Àr betydligt tydligare och med större text Àn vad du ser nÀr aktiviteten Àr i gÄng!
![]()
Jo jag har Àndrat i appen för att visa vad jag vill se. Det som jag visade pÄ bilden var bara en sammanfattning efter turen. Det som jag önskar Àr att man kan Àndra storleken pÄ texten sÄ att det gÄr att se pÄ ett enkelt sÀtt under tiden man cyklar. Det kanske finns nÄgonstans, men ingenting som jag har hittat eller att det Àr nÄgonting som uppdateras med tiden.Det gÄr att Àndra i appen vad man vill se nÀr man har aktivitet igÄng sen kan man ocksÄ Àndra hastighet istÀllet för pace. Kanske bÀttre nÀr man cyklar.
Ok. Hittar inte det hellerJo jag har Àndrat i appen för att visa vad jag vill se. Det som jag visade pÄ bilden var bara en sammanfattning efter turen. Det som jag önskar Àr att man kan Àndra storleken pÄ texten sÄ att det gÄr att se pÄ ett enkelt sÀtt under tiden man cyklar. Det kanske finns nÄgonstans, men ingenting som jag har hittat eller att det Àr nÄgonting som uppdateras med tiden.
TÀnk att froggien hamnar sÄ lÄngt ner i nÀringskedjan trots sin respektingivande storlek!
![]()
![]()
![]()
Riktigt fina bilder!TÀnk att froggien hamnar sÄ lÄngt ner i nÀringskedjan trots sin respektingivande storlek!
![]()
![]()
![]()
Snyggt!TÀnk att froggien hamnar sÄ lÄngt ner i nÀringskedjan trots sin respektingivande storlek!
![]()
![]()
![]()
Fina bilder! Testade den och ett par MR-G i Globen idag, gillade verkligen titansquarenMer Ti kÀrlek,
![]()
![]()
ApplÄder! Fantastiska bilder.
Riktigt fina bilder!![]()
Tack!Snyggt!
Har dom camon inne?Fina bilder! Testade den och ett par MR-G i Globen idag, gillade verkligen titansquaren![]()
Ja, camon, aged IP, och vanliga titan fanns inneHar dom camon inne?
Kul idé. Samtliga screwbacks har stÄlboett under bezeln (plastcaset). De med panel back har en boett av plast.Problemas:
Trodde att lösningen var enkel, den hÀr kan flyga ynder radarn vid de flesta tillfÀllen:
- jag vill alltid ha en lÀtt tillgÀnglig klocka som har alarm och timer,
- men vill inte alltid ha min square pÄ handleden. (Har ni hört nÄgot sÄ knasigt?)
- Och vill heller inte knappa pÄ mobilen om jag kan undvika det, av ospecad anledning
![]()
Men i slutÀndan Àr det ju sÄ att jag gÀrna anvÀnder automatiska klockor dÄ och dÄ!
SĂ„Ă„Ă„..
Om man tar och filar ner en square till det yttersta och anvÀnder den som digital pocket watch?
Ni som moddat, ser alla squares ut ungefÀr sÄ hÀr nÀr man tar bort plast-caset?
![]()
Ăr pushers nĂ„gorlunda stabila eller behövs plastcaset för att de ska sitta kvar om man har klockan i fickan?
Googlat pÄ GShock Pocket Watch men inte hittat sÄ mkt. Kan ju omöjligt vara först pÄ bollen hÀr? NÄgon som sitter pÄ lÀnkar/bilder?
Tack!