• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

IMG_20200726_174438.jpg

Svar ja, alla "vintage screwback" ser ut sÄ dÀr. Ingen risk att knappar ska lossna men dom blir ju sÄklart mer kÀnsliga för smÀllar i sidled.

Kul idé. Samtliga screwbacks har stÄlboett under bezeln (plastcaset). De med panel back har en boett av plast.

Eftersom du inte Àr intresserad av bezeln kan du skaffa en Àldre modell som blivit av med bezeln. En G2000 kanske skulle göra sig bra. SlÀnger in en snodd bild.

b42c0f11b084be69ced3f254ed696d9c.jpg
Topp, stort tack! (Återkommer med resultat)

Det Àr korrekt, jag har en likadan. Trodde dÀr ett tag att jag var ensam pÄ forumet med en sÄdan.
Hehe ja och det kanske du var innan februari iÄr, dÄ jag inhandlade den ;) VÀldigt grym klocka, men nÀr man anvÀnder alla andra g-shocks mer sÄ börjar man fundera lite.

Hur gör man med garanti nÀr man köpt en begagnad klocka som Àr inom garantitiden?
Gwg-1000 med knapp som kÀrvar...

Hur gör man med garanti nÀr man köpt en begagnad klocka som Àr inom garantitiden?
Gwg-1000 med knapp som kÀrvar...
Hör av dig till butiken dÀr den Àr inköpt om du har ifyllt cert och/eller kvitto. Har du inte det sÄ blir det nog tyvÀrr lite svÄrare. :(

Hör av dig till butiken dÀr den Àr inköpt om du har ifyllt cert och/eller kvitto. Har du inte det sÄ blir det nog tyvÀrr lite svÄrare. :(

Jag kan inte minnas att jag nÄgonsin fÄtt ett ifyllt cert av online-handlare. Det blir svÄrt att Äberopa garantin men man kan ju alltid skicka tillbaka klockan till online-butiken sÄ fÄr de agera mellanhand.

Tillbaka
Topp