Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SÄnt hÀr alltsÄ. Ingen? Tror det ska passa 16mmIngen som rÄkar ha ett pin buckle liggandes som passar ett DW-5600 band? Behöver!
Hur cool som helst! MEN jag har stora problem med Casios ljusa plast. Tycker att den ganska snabbt blir grÄ och smutsig. Lystern försvinner. SvintrÄkigt. Har man en neongul klocka vill man att den stÀndigt ska poppa, inte bli grÄ och trist. Har ett experiment pÄ gÄng för att se om plasten blivit bÀttre eller om den Àr densamma som för ca 10 Är sedan.Kanske sen pÄ bollen men nya fÀrger pÄvÀg
RÄkade bestÀlla en jag med
Riktigt krispig display, stor uppgradering mot tidigare negativa skÀrmar!
Det gÄr inte enligt WUS. Kanske kommer i en update. SÀkert en miss. T.om dom billigare modellerna har ju det alternativet.Gött! Hojta till om du lyckas Àndra datum! AlltsÄ sÄ att det stÄr 26/7 istÀllet för 7/26
Det har inte kommit nÄgon sÄn update till GPR-B1000 Àn...Det gÄr inte enligt WUS. Kanske kommer i en update. SÀkert en miss. T.om dom billigare modellerna har ju det alternativet.
Tror inte GPR kan fÄ updateDet har inte kommit nÄgon sÄn update till GPR-B1000 Àn...
Nya klockor med digital skÀrm och bluetooth, fattar inte att det skulle kunna vara sÄ svÄrt att införa!
Jag har en hel DW5600 som ska gÄ i pension efter tvÄ Ärs tjÀnstgöring som beater sÄ den Àr up for grabs och jag har Àven ett tvÄdelat nato med adapter frÄn jayandkays. Det kÀnns lite tokigt att ge bort den utan spÀnne sÄ det finns ett par alternativ:SÄnt hÀr alltsÄ. Ingen? Tror det ska passa 16mm
Det lÄter Ànnu konstigare...Tror inte GPR kan fÄ update
Jepp, jag sÄg en video pÄ Youtube nu, han sa ocksÄ att det saknades. kommer sÀkert i en update, har redan kommit tvÄ uppdateringar till min!Det gÄr inte enligt WUS. Kanske kommer i en update. SÀkert en miss. T.om dom billigare modellerna har ju det alternativet.
Ăr det sĂ„? Nice. Hoppas att det kommer en för att byta till positiv skĂ€rm och en för att korrigera den felaktiga tide wave.Jepp, jag sĂ„g en video pĂ„ Youtube nu, han sa ocksĂ„ att det saknades. kommer sĂ€kert i en update, har redan kommit tvĂ„ uppdateringar till min!
Jag har en hel DW5600 som ska gÄ i pension efter tvÄ Ärs tjÀnstgöring som beater sÄ den Àr up for grabs och jag har Àven ett tvÄdelat nato med adapter frÄn jayandkays. Det kÀnns lite tokigt att ge bort den utan spÀnne sÄ det finns ett par alternativ:
A) Du fÄr spÀnnet och nÄgon annan fÄr resten till experiment, modprojekt eller vad man nu vill ha den till
B) Du fÄr hela klockan
C) Du fÄr spÀnnet och sÄ slÀnger jag pÄ ett tvÄdelat nato med adapter som jag har liggandes för att komplettera klockan om det inte Àr nÄgon som vÀldigt gÀrna vill ha bara nato+adapter
NÄgon som Àr intresserad? KÀnns onödigt att det bara ska bli liggandes.
LÀste det nÄgonstans, kan inte hitta nu. Mycket möjligt att jag rört ihop detDet lÄter Ànnu konstigare...
Jepp, jag sÄg en video pÄ Youtube nu, han sa ocksÄ att det saknades. kommer sÀkert i en update, har redan kommit tvÄ uppdateringar till min!
Jepp! G-shock moveHur fÄr du dessa uppdateringar? Via nÄn Casio app?
Jepp! G-shock move
Har kikat en del men verkar inte som det gÄr att Àndra tyvÀrr av vad jag kan se.Gött! Hojta till om du lyckas Àndra datum! AlltsÄ sÄ att det stÄr 26/7 istÀllet för 7/26
Fick ocksÄ en uppdatering igÄr nÀr jag anslöt till appen sÄ det kan sÀkert komma i efterhandJepp, jag sÄg en video pÄ Youtube nu, han sa ocksÄ att det saknades. kommer sÀkert i en update, har redan kommit tvÄ uppdateringar till min!
Du köpte den som erbjöds hÀr i trÄden? Grattis! En ovanlig pjÀs med felstavad lÄda. SÄ lÀnge det inte Àr felstavat pÄ sjÀlva klockan tycker jag mest det Àr en kul grej.