Agnbyâ
Silver
Kan man inte kolla med Watchtech direkt?Hur gör man med garanti nÀr man köpt en begagnad klocka som Àr inom garantitiden?
Gwg-1000 med knapp som kÀrvar...
Edit: sida 1000. Fanfar
Edit 2:
Senast Àndrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kan man inte kolla med Watchtech direkt?Hur gör man med garanti nÀr man köpt en begagnad klocka som Àr inom garantitiden?
Gwg-1000 med knapp som kÀrvar...
Bra jobbat! Grattis. Du fÄr nÀstan lÀgga till en bild för att hedra post 1 pÄ sida 1000. GÀrna om du har en GWG-1000.Kan man inte kolla med Watchtech direkt?
Edit: sida 1000. Fanfar
Köpte jag den av dig? Jag har helt glömt av vart jag köpte den...Bra jobbat! Grattis. Du fÄr nÀstan lÀgga till en bild för att hedra post 1 pÄ sida 1000. GÀrna om du har en GWG-1000.
Bra uppdaterat! Inte min dock, kan inte ha sÄ stora klockor. Haft mÄnga shocks, men Rangeman Àr största jag haft.Köpte jag den av dig? Jag har helt glömt av vart jag köpte den...
SÄg att den var frÄn @Pleasureman nu efter lite research (febersnurrig)Bra uppdaterat! Inte min dock, kan inte ha sÄ stora klockor. Haft mÄnga shocks, men Rangeman Àr största jag haft.
Provat nya rangeman?Bra uppdaterat! Inte min dock, kan inte ha sÄ stora klockor. Haft mÄnga shocks, men Rangeman Àr största jag haft.
Jag törs inte gÄ över Square lÀngre! Allt kÀnns bara jÀttestort.Provat nya rangeman?
Det sÀgs att det Àr som att ha en Mora-klocka pÄ armen men jag gillar't!
SÄg att du sjÀlv var nummer 1 pÄ sidan 1000 i en annan trÄd hÀr 2018 men dÀr var det inget firande allsBra jobbat! Grattis. Du fÄr nÀstan lÀgga till en bild för att hedra post 1 pÄ sida 1000. GÀrna om du har en GWG-1000.
Oj! Det mÄste jag kolla upp. Det lÄter ju inte bra.SÄg att du sjÀlv var nummer 1 pÄ sidan 1000 i en annan trÄd hÀr 2018 men dÀr var det inget firande alls
MÄnga slarvar med G-shocks eftersom de Àr "sÄ billiga" vilket Àr ganska mÀrkligt eftersom man alltid fÄr ifyllt cert vid AD-köp av andra varumÀrken. Av vÄra svenska sÄ vet jag att moderna smycken fyller i ordentligt i alla fall och jag har för mig att det finns en annan större AD som ocksÄ fyller i (tid och doft kanske?) men absolut, trist att de ofta bombar. Ofta handlar det nog ocksÄ om att mÄnga ÄterförsÀljare inte Àr AD.Jag kan inte minnas att jag nÄgonsin fÄtt ett ifyllt cert av online-handlare. Det blir svÄrt att Äberopa garantin men man kan ju alltid skicka tillbaka klockan till online-butiken sÄ fÄr de agera mellanhand.
Varje gÄng jag köpt av Klockia sÄ har jag fÄtt uttryckligen be om att de fyller i det. De sÀger att det inte behövs, att det rÀcker med kvitto/inköpsbevis, och sÄ lite att "men om du verkligen vill ha ett sÄ kan vi skicka ett, om du lovar att skicka tillbaka det tomma". Och "kom ihÄg att skriva det som meddelande vid bestÀllningen nÀsta gÄng". De Àr vÀl iofs de enda jag vet som tar hutlöst betalt för att justera lÀnken vid köp, kÀnns som nÄgot alla andra erbjuder som standard utan extra kostnad.MÄnga slarvar med G-shocks eftersom de Àr "sÄ billiga" vilket Àr ganska mÀrkligt eftersom man alltid fÄr ifyllt cert vid AD-köp av andra varumÀrken. Av vÄra svenska sÄ vet jag att moderna smycken fyller i ordentligt i alla fall och jag har för mig att det finns en annan större AD som ocksÄ fyller i (tid och doft kanske?) men absolut, trist att de ofta bombar. Ofta handlar det nog ocksÄ om att mÄnga ÄterförsÀljare inte Àr AD.
Vi firar sÄklart sida 1000 med en MT-G ocksÄ!
Riktigt trevlig!Sida 1000 och MRG. Check!
MTG bÀrs faktiskt lite mindre Àn MRG
Jag Àr rÀtt sÄ nöjd med klockan pÄ alla sÀtt och vis. PÄ min 19,5 cm handled passar MT-G jÀttebra tycker jag. Den Àr inte sÄ tjock heller med sina 14,4 mm. StorleksmÀssigt Àr den ungefÀr som MR-G midsize.MTG Àr ju balla. Den bÀrs rÀtt stort? Lite "avlÄng" som Frogman D1000 tror jag?
Jag Àr rÀtt sÄ nöjd med klockan pÄ alla sÀtt och vis. PÄ min 19,5 cm handled passar MT-G jÀtte bra tycker jag. Den Àr inte sÄ tjock heller med sina 14, 4 mm. StorleksmÀssigt Àr den ungefÀr som MR-G midsize.
MTG 5544 MRG 5531Ok, dÄ ser den kanske mest stor ut pÄ bild.
Snygg!
NÄgon kan rÀtta mig om jag har fel men jag tror att MTG delar urverk med MRG.