Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Inte min arm, men en cool pÄ bild pÄ en kompis som förbereder muurrikan.
![]()
Man skulle kunna sÀga att han har ett jobb dÀr den anvÀnds som den ska!Snygg bild! Klockan verkar ha fÄtt ett par kyssar och den ser bara grymmare ut.
Den Ă€r sĂ„ snygg! Ăr en av de klockor jag Ă„ngrar mest att jag sĂ„lde. Blir mer och mer sugen efter alla fina bilder i trĂ„den, speciellt dina superbilder!
Man tackar! En gw-5000 borde alla ha i sin samlingDen Ă€r sĂ„ snygg! Ăr en av de klockor jag Ă„ngrar mest att jag sĂ„lde. Blir mer och mer sugen efter alla fina bilder i trĂ„den, speciellt dina superbilder!![]()
Klassikern idag.
![]()
The Rolls Royce of Square G-SHOCKs (enligt mig).![]()
Utbilda mig... Àr detta gw-5000??
Ăr det vĂ€rt extrakostnaden mot tex en 5610 - skall ha som trĂ€dgĂ„rds/bygg-klocka.
Det behövs lite fÀrg i trÄden:
![]()
Den var i arbete igÄr och passade samtidigt pÄ att tanka solljus. Winter is coming...
![]()
Det ser olika ut varje gÄng. Bara att fortsÀtta fota.Andras GW 5000 tycks se snyggare ut Àn min.
GrÀset Àr grönare pÄ den andra sidan? Snygg bild!
Har samma problem, speciellt under vinterhalvÄret. Jag föredrar lite lösare.Jag har handleder som hamnar mellan hÄlen pÄ G-ghocks som gör att jag antingen fÄr bÀra dem nÀstan bilhandlarlöst eller hÄrt. GW 5000 Àr en klocka jag kan ha pÄ armen rÀtt hÄrt utan att den kÀnns obekvÀm.
Hur hÄrt har ni pÄ era?
Mina andra klockor har legat i skÄpet sedan den hÀr pjÀsen dök upp! FrÄn anti G-Shock till frÀlst![]()
Haha, jo jag var rÀtt anti tidigare men det har verkligen tvÀrvÀnt! Tycker de flesta Àr riktigt snygga samt verkligen fyller sin funktionRiktigt maffig pjÀs!
Anti G-shock? Tja...pÄ pappret Àr ju en G-shock lite av en prylklocka gjord av plast som kanske inte borde locka nÄgon större skara följare eller kundkrets men det gÄr inte att sluta bli barnsligt förtjust i dem nÀr man vÀl har upptÀckt dem. NÀr allt kommer omkring Àr ju den praktisk, har gÀrna alla komplikationer man kan behöva, prisvÀrd, stryktÄlig, vattentÄlig, snygg (ibland fulsnygg), cool, finns i oÀndliga variationer, billig i drift, har t om en bra historia bakom sig och Àr en skön kontrast mot kanske hypade klockmÀrken som kostar betydligt mer.
Jag har handleder som hamnar mellan hÄlen pÄ G-ghocks som gör att jag antingen fÄr bÀra dem nÀstan bilhandlarlöst eller hÄrt. GW 5000 Àr en klocka jag kan ha pÄ armen rÀtt hÄrt utan att den kÀnns obekvÀm.
Hur hÄrt har ni pÄ era?
Riktigt snygg! Var köper man denna?Detta Àr nog favoriten ett tag nu..
![]()
Ăr det en barometer uppe till höger?Rangeman @ noon
Verkar som att vÀdret i SkÄne har gÄtt frÄn bra till Ànnu bÀttre![]()
![]()
Japp, det stĂ€mmer.Ăr det en barometer uppe till höger?
Riktigt snygg! Var köper man denna?![]()