• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Kör jubileums-guldare med kompositlÀnk idag. :)
PSX_20191226_115752.jpg

Senast Àndrad:
FrÄgan Àr om man ska slÄ till pÄ en GG-1000-1AER eller GWG-1000-1A3ER via Caliroots :).
Riktigt bra pris pÄ bÄda men har beslutsÄngest. Vilken av dessa hade ni valt? Har tidigare Àgt en GWG-1000-1A3ER.

Jo jag tyckte den var riktigt trevlig men jag fick nÄgot infall med att gÄ över helt och hÄllet till smartklockor sÄ dÄ sÄlde jag den b.la.

Ah, var det sÄ illa. Smartklockor Àr en styggelse.
Jag kan nog sÀga att GWG har bÀttre byggkvalité men det gÄr ju alltid att flippa GG som den inte faller dig i smaken.

Ah, var det sÄ illa. Smartklockor Àr en styggelse.
Jag kan nog sÀga att GWG har bÀttre byggkvalité men det gÄr ju alltid att flippa GG som den inte faller dig i smaken.

Jepp det Àr dom verkligen men nu Àr alla tre sÄlda sÄ det kÀnns bra ;). Tack för input men det blir en GG, priset Àr alldeles för bra för att motstÄ den.

Tillbaka
Topp