• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Flipper2

Rolex
Riktigt snygg. Inget fel pÄ priset heller. Har börjat snöa in pÄ G-Shock square nu nÀr jag hittade min gamla klocka och tittat runt lite. Verkar som mÄnga vill ha den lÀnken. Klockmodulen Àr vÀl helrÀtt med funktioner och positiv display.
Men Àr sjÀlv inte intresserad eftersom jag fÄr fokusera pÄ att fÄ igÄng mina gamla klockor.
Kanske nĂ„n mer sĂ€llsynt G-Shock
? 😁
 

Crispie

Rolex
Tycker ni att jag ligger fel i pris pÄ den hÀr? Den verkar iskall pÄ K&S vilket förvÄnar mig. Det enda jag kan komma pÄ Àr att jag ligger för högt i pris. Vad tycker ni vore rÀtt pris pÄ den?

Tycker priset ser ok ut. DĂ€remot ska jag vara Ă€rlig och sĂ€ga att jag inte riktigt förstĂ„tt annonsen. Jag har okej koll pĂ„ squares men har inte fattat upplĂ€gget pĂ„ denna. Det Ă€r en mod? Men vad Ă€r moddat? Ursprungsmodellen verkar ha negativ display eller? Varför ingĂ„r tvĂ„ bezel? Är den bytt? PĂ„ bilden ser bezelerna likadana ut!? Lite frĂ„getecken och jag har inte orkat frĂ„ga utan scrollat vidare, kanske andra med mig. Varit lite sugen men inte orkat fördjupa mig vidare. Kanske en del av förklaringen!? 😊
 

Mikko Luiro

Audemars
2-Faktor
Tycker priset ser ok ut. DĂ€remot ska jag vara Ă€rlig och sĂ€ga att jag inte riktigt förstĂ„tt annonsen. Jag har okej koll pĂ„ squares men har inte fattat upplĂ€gget pĂ„ denna. Det Ă€r en mod? Men vad Ă€r moddat? Ursprungsmodellen verkar ha negativ display eller? Varför ingĂ„r tvĂ„ bezel? Är den bytt? PĂ„ bilden ser bezelerna likadana ut!? Lite frĂ„getecken och jag har inte orkat frĂ„ga utan scrollat vidare, kanske andra med mig. Varit lite sugen men inte orkat fördjupa mig vidare. Kanske en del av förklaringen!? 😊
Ja, jag har ju inte exakt koll pÄ hela processen eftersom jag köpt klockan i det utförande som den Àr i nu, men man hade sÀkert kunnat göra pÄ ett annat sÀtt ocksÄ för att fÄ ett liknande resultat, men i grunden Àr den en HR som man bytt modul (och display), bezel samt kombilÀnk pÄ. Att det medföljer en extra bezel Àr bara för att tidigare Àgare skaffade tvÄ stycken sÄ bÄda ingÄr.
 

Derix

Patek
2-Faktor
Kollar till smĂ„ttingarna i hönshuset 🐣
BE110CA7-BA03-4D30-87F3-EF25F8A2B588.jpeg
 

ironcastle

Patek
2-Faktor
Tycker ni att jag ligger fel i pris pÄ den hÀr? Den verkar iskall pÄ K&S vilket förvÄnar mig. Det enda jag kan komma pÄ Àr att jag ligger för högt i pris. Vad tycker ni vore rÀtt pris pÄ den?

Jag tror inte det.
IstÀllet tror jag att det handlar om rÀtt köpare. Vi som hÀnger i denna trÄd uppmuntrar och glÀds med varandra, sÄ oturen i sammanhanget Àr vÀl att ingen av oss villhöver den just nu.
Om jag bara ska tala utifrÄn egen kÀnsla sÄ var mitt intresse för G-shock ringa för ett par Är sedan, typ; Digitala plastklockor??? What is there to like?

Men idag Àr kÀnslan en annan. Mognad i sammanhanget, kanske. Har redan gjort allt möjligt i klockvÀg, och kÀnner att det Àr ingen större bestÄende glÀdje i att köpa vare sig dyrt eller mekaniskt. I samband med det ökade intresset för G-shock.
Men det Ă„terspeglar mig och mitt intresse.

Men jag tror att just den digitala plastklockekÀnslan delvis svarar pÄ din frÄga. Inte alla lockas av den.

SÄ vad göra? Avvakta lite? Köra ett byte till annat? Blocket? Priset tror jag inte Àr fel. Men ibland gÄr det trögt.
 
Senast Àndrad:
Topp