• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Snor den hĂ€r frĂ„n "KĂ€nda svenskars klockor"-trĂ„den: Är det en G-Shock som HolmĂ©r bĂ€r?

0d964794-c390-4c1a-b901-8404cff66fa5-jpg.1988712
För liten för att vara en klassisk fyrkant som var den enda som fanns pĂ„ den tiden... ser dock ut som nĂ„gon billig Casio med det klassiska "ILLUMINATOR" texten? En terrorist som dom trodde i trĂ„den hade ju varit kul men den fanns inte dĂ„. đŸ€·â€â™‚ïž

IMG_20220220_022452.jpg

Senast Àndrad:
Stentuff!
Jag har sÀkert stÀllt den hÀr frÄgan minst en gÄng tidigare :bag:... Vilken Mudmaster upplevs bÀst passande för en tunn handled? (Allt inrÀknat, inte bara bredd utan ocksÄ lug-to-lug, höjd etc... helheten helt enkelt :D )
Jag skulle nog sÀga att GG-B100 eller GWG-100. Det Àr dom tvÄ Musmaster-modellerna jag anvÀnder mest utav mina.
Ska man vÀnda det prismÀssigt sÄ Àr dom grymt bra instegsmodeller ocksÄ.
FunktionsmÀssigt har GG-B typ allt utom MB6 och TS.
Vet inte om @Nicke75 har sin grÄa GG-B kvar, för dÄ har du chans att testa en sÄn till grymt bra pris :)
Om du inte bor i nÀrheten av sydöstra smÄland, för dÄ kan du komma hit, sÄ fÄr du testa dom alla (utom GWG-2000) ;)

Jag skulle nog sÀga att GG-B100 eller GWG-100. Det Àr dom tvÄ Musmaster-modellerna jag anvÀnder mest utav mina.
Ska man vÀnda det prismÀssigt sÄ Àr dom grymt bra instegsmodeller ocksÄ.
FunktionsmÀssigt har GG-B typ allt utom MB6 och TS.
Vet inte om @Nicke75 har sin grÄa GG-B kvar, för dÄ har du chans att testa en sÄn till grymt bra pris :)
Om du inte bor i nÀrheten av sydöstra smÄland, för dÄ kan du komma hit, sÄ fÄr du testa dom alla (utom GWG-2000) ;)
SĂ„ det finns luckor i samlingen...😉
Imponerande samling du har, och lite galet samtidigt....đŸ™ƒđŸ€”đŸ˜€

Nu har jag fĂ„tt en dum idĂ© jag inte kan skaka av mig. DĂ€rmed kommer dessa ut till försĂ€ljning i veckan. Första tjing till vĂ€nner av trĂ„den. BĂ„da i 👌-skick.

Ps. Plocka inte fram nĂ„got gammal citat frĂ„n mig om att dessa inte skulle sĂ€ljas. Det Ă€r bara dĂ„lig stil 🙄
PXL_20220220_092256024.jpg

Nu har jag fĂ„tt en dum idĂ© jag inte kan skaka av mig. DĂ€rmed kommer dessa ut till försĂ€ljning i veckan. Första tjing till vĂ€nner av trĂ„den. BĂ„da i 👌-skick.

Ps. Plocka inte fram nĂ„got gammal citat frĂ„n mig om att dessa inte skulle sĂ€ljas. Det Ă€r bara dĂ„lig stil 🙄
PXL_20220220_092256024.jpg
Skicka va du tĂ€nkte för MTG och vilken modell det Ă€r i PM 😛

Tillbaka
Topp