Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kör, jag vill köpa nÄgon skoj beggad fyrkantDe roliga Àr ju att roosterman skulle kunna skaffa egen nÀtbutik med sitt utbud. Leker med tanken att rabattkoden skulle heta "mjukglass2022" för 20 %rabatt pÄ köpet
Enda haken Àr @roosterm inte verkar se nÄt nöje med att sÀlja.De roliga Àr ju att roosterman skulle kunna skaffa egen nÀtbutik med sitt utbud. Leker med tanken att rabattkoden skulle heta "mjukglass2022" för 20 %rabatt pÄ köpet
SÀger du bara för att du vill Ät min AgedIPDe roliga Àr ju att roosterman skulle kunna skaffa egen nÀtbutik med sitt utbud. Leker med tanken att rabattkoden skulle heta "mjukglass2022" för 20 %rabatt pÄ köpet
Helg, vilket betyder att jag kan bÀra klocka hela dagen
Villhöver en sÄn dÀr sÄ mycke!Dax att Äka till jobb..
- Den ratten förpliktigarDax att Äka till jobb..
Samlar du ?
Nej, dom Àr inte mina tyvÀrrSamlar du ?
Mycket fin klocka mycket fina kossorNej, dom Àr inte mina tyvÀrr
Inte dom hÀr heller iofs
En duro med g-shock tÄlighet och tough solar vore inte dumtMorgonvalet. LÀttare för mig Àn mÄnga andra hÀr pga lÀgre tillgÀnglighet
En duro med g-shock tÄlighet och tough solar vore inte dumt
@Jockinho riktigt bra pris pÄ din Mudmaster. Pass pÄ folk
Avslutad - Casio speedmaster
Frakt att lĂ€gga pĂ„ priset: 66kr för skicka lĂ€tt (pĂ„ köpares risk) 150kr för rek (pĂ„ min risk) Brevfrakt funkar för dig som har tilltro till det (köpares risk) Packar sĂ„klart lika bra oavsett val. Casio âspeedmasterâ⊠I fint skick Ă€ven fast det finns lite spĂ„r av anvĂ€ndning. Bytt batteri...klocksnack.se