Köp vita klÀder till den, om du inte redan har gjort det.Fick bli lite biggus squareus ikvÀll
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Köp vita klÀder till den, om du inte redan har gjort det.Fick bli lite biggus squareus ikvÀll
![]()
En rosapluggad fyrkantVad kan det va?![]()
![]()
NÀÀ men de skulle ju ha varit nÄt!En rosapluggad fyrkant![]()
Det var ingen dÄlig start med Street Spirit. Imorgon lyfter embargot.HÀr Àr alla modeller frÄn 35-Ärsjubileumet. Ska bli spÀnnande att se vad 40th har att bjuda pÄ
![]()
![]()
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.shockbase.org
Det Àr ju sÄnt som kan ge skörbjuggMat hÀr med![]()
NÄn hÀr i trÄden som har en AW-500??![]()
Ingen AW-500 men har en AWM-500.@L&W har vĂ€l en cool blingig gĂŒldish?
Sjuk snygg kombo!Köp vita klÀder till den, om du inte redan har gjort det.
![]()
Man anar nÄt grönsaksartat i sÄsen i mitten av tallriken? Annars kan @hepanter avsluta med öl och dillchips för att vara pÄ sÀkra sidan att fÄ tillskott av vitaminer och mineraler...Det Àr ju sÄnt som kan ge skörbjugg![]()
Jag skulle köra pÄ positiv display. Mer lÀttlÀst och mer retro-kÀnsla.Börjar fÄ cravings pÄ en g-shock, fastnat för GW-M5610U-1BER men Àr fundersam pÄ den inverterade displayen och undrar om den Àr svÄr att lÀsa av? Vad sÀger ni? Ska man klippa en svart eller ta en mer klassisk GW-M5610U-1ER istÀllet? Eller rentav nÄn annan modell, vad tycker ni?
![]()
![]()
Eller varför inte en av varje?Börjar fÄ cravings pÄ en g-shock, fastnat för GW-M5610U-1BER men Àr fundersam pÄ den inverterade displayen och undrar om den Àr svÄr att lÀsa av? Vad sÀger ni? Ska man klippa en svart eller ta en mer klassisk GW-M5610U-1ER istÀllet? Eller rentav nÄn annan modell, vad tycker ni?
![]()
![]()
LÀtt val för mig personligen - negativ display gÄr fetbort!Börjar fÄ cravings pÄ en g-shock, fastnat för GW-M5610U-1BER men Àr fundersam pÄ den inverterade displayen och undrar om den Àr svÄr att lÀsa av? Vad sÀger ni? Ska man klippa en svart eller ta en mer klassisk GW-M5610U-1ER istÀllet? Eller rentav nÄn annan modell, vad tycker ni?
![]()
![]()
Jag skulle köra pÄ positiv display. Mer lÀttlÀst och mer retro-kÀnsla.
Eller, enligt trĂ„dens anda: KĂĂĂĂĂĂĂP bĂ„da och varva. Den negativa under dagens ljusa timmar och den positiva pĂ„ kvĂ€llen.
Eller varför inte en av varje?
Negativ display har ju sina nackdelar med synbarheten.. Men gillar du stealthen och kan leva med att anvÀnda backlighten sÄ bara kör pÄ BER'n![]()
LÀtt val för mig personligen - negativ display gÄr fetbort!
Japp, nu börjar de komma fram. Saknas nÄgon fortfarande men nu Àr det pÄ G!Riktigt frÀn ju
Ăr det G-Shock kartongerna som kommit fram nu frĂ„n flyttkartongerna?
Tack!Grymt. Hur mÄnga MRG har du nu?
Krya pÄ dig!
Ha ha bÄdaHaha, okej. En av varje alltsÄFÄr se vad jag landar i dÄ.
Eller sÄ köper du bÄda i en av mig och fÄr det bÀsta av bÄda vÀrldarBörjar fÄ cravings pÄ en g-shock, fastnat för GW-M5610U-1BER men Àr fundersam pÄ den inverterade displayen och undrar om den Àr svÄr att lÀsa av? Vad sÀger ni? Ska man klippa en svart eller ta en mer klassisk GW-M5610U-1ER istÀllet? Eller rentav nÄn annan modell, vad tycker ni?
![]()
![]()
Tjusig, tÀnker pÄ en Game Boy nÀr jag ser denEller sÄ köper du bÄda i en av mig och fÄr det bÀsta av bÄda vÀrldar
Positiv display med en cleanare design pÄ glaset plus att du kan varva mellan grÄ eller svarta klÀder
![]()
Samma pengar som en ny ungefÀr![]()
Helt rÀtt, brukar vÀl kallas NintendogrÄ av en anledningTjusig, tÀnker pÄ en Game Boy nÀr jag ser denTar mig en funderare
![]()