Sluta frestas med den dÀr annars blir du snart tvungen att sÀlja den till mig!@Brogin en frÄga bara spelar du blockflöjt? FrÄgar Ät en kompis som vill lÀra sig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Sluta frestas med den dÀr annars blir du snart tvungen att sÀlja den till mig!@Brogin en frÄga bara spelar du blockflöjt? FrÄgar Ät en kompis som vill lÀra sig
Jo jag bÄde sÄg och hörde det, snygg mössa förrestenJag Àr en jÀvel pÄ blockflöjt ska du veta....
Ja den va ju alltsÄ mÄnga gÄnger bÀttre ÀndÄ hade jag höga förvÀntningar. Detta charmiga skicket Àr ju ren kÀrlek. Slank igenom tullen ocksÄ sÄ blev ju billig utan tull o momsSluta frestas med den dÀr annars blir du snart tvungen att sÀlja den till mig!
Tack! Mössan Àr jag speciellt stolt över...Jo jag bÄde sÄg och hörde det, snygg mössa förresten
Scheisse!! , som tyskarna hade sagtFan ocksÄ... lÄg @bag i buskarna och spionerade pÄ oss! Nu Àr vi avslöjade @roosterman
NÀr ska du sÀlja denna dÄ hade du tÀnkt?Freeeedaaag!
Bara Àlskar vÀderkurvan pÄ klockan.TGIF... bara 9 timmar till helgen!
DÄ hade jag tÀnkt knipa den, för @Rotwang knep den framför nÀsan pÄ mig nÀr han köpte denNÀr ska du sÀlja denna dÄ hade du tÀnkt?
Snart... Kanske... Det har varit nÀra men jag blir glad varje gÄng jag tar fram den, den Àr för go!NÀr ska du sÀlja denna dÄ hade du tÀnkt?
Det hÀr paketet Àr inte dÄligt prissatt hellerKanske dubbelpost, men (dagens) tips pÄ denna kanske? Bra pris iaf
Jag vill tipsa om en annons pÄ Blocket: Casio G Shock MTG B 1000 https://www.blocket.se/annons/skaraborg/casio_g_shock_mtg_b_1000/103241507
Den kÀnslan Àr jobbig vet hur de kÀnnsDÄ hade jag tÀnkt knipa den, för @Rotwang knep den framför nÀsan pÄ mig nÀr han köpte den
Riktig lekker squareDen hÀr Àr bra vÀÀldigt bra @Haugesund
Underbart inkört skick, bandet Àr riktigt mjukt och bekvÀmt.
Detta mÄste vara en tidig tough solar?
Du har ju sÄ mÄnga redan....DÄ hade jag tÀnkt knipa den, för @Rotwang knep den framför nÀsan pÄ mig nÀr han köpte den
Men ingen sÄnDu har ju sÄ mÄnga redan....
Du har ju sÄ mÄnga redan....
Men ingen sÄn
Vill minnas att nÄgon hÀr i trÄden letade efter en sÄn.. eller var det bara gummit?Heads-up inkl original gummi
Heads-up inkl original gummi
Ping @roostermanVill minnas att nÄgon hÀr i trÄden letade efter en sÄn.. eller var det bara gummit?
Han har vÀl redan 8 stycken
KÀnner en nypa av sarkasm hÀr, kanske peak mot nÄgon möjligtvisDen kÀnslan Àr jobbig vet hur de kÀnns
Haha nÀ men sÀkert flera i samma Modell betÀckning du har mÄnga jag inte what, borde vara mer synd om migMen ingen sÄn
Ibland mÄste man fÄ ta fram barnet i sig, vis att vi mÀn ocksÄ har kÀnslor iblandHehe vi Àr som barn i denna trÄden de Àr de som Àr sÄ kul med gshocks
Hoppas att du matchar detta med ett par stentvÀttade jeansDagens blir denna
Minst!Han har vÀl redan 8 stycken
DÄ Àr det bara 2 kvar till ett jÀmnt tiotal!Han har vÀl redan 8 stycken
Hoppsan, ska bli kul med GWNDet hÀr paketet Àr inte dÄligt prissatt heller
TvÄ för en typ...
Dagens blir denna
Man kör vÀl klockan och jeansen i tvÀttmaskinen samtidigt sÄ de matchar?Hoppas att du matchar detta med ett par stentvÀttade jeans