3LUME
Basic
I konsthall bland annat...Haha. Sedan Àr det lite skillnad pÄ taggade/klotter och mer konstnÀrligt "graffande"/mÄlande som krÀver lite mer tid och planerande...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
I konsthall bland annat...Haha. Sedan Àr det lite skillnad pÄ taggade/klotter och mer konstnÀrligt "graffande"/mÄlande som krÀver lite mer tid och planerande...
Haha, detta ledde till ett kort men intensivt detektivarbete frÄn min sida. Klockan i frÄga Àr en DW-5200. Han hade kanske inte rÄd med annat pÄ den tiden? Finns t.o.m. pÄ första skivomslaget!Visst Àr den en G-Shock som sting rockar hÀr?
Exakt! Och sen, vaddÄ "medelÄlders"? Hrumpf! Det var vÀl redan i början av 00-talet som det vetenskapligt fastslogs att 40 Àr det nya 20?Haha. Sedan Àr det lite skillnad pÄ taggade/klotter och mer konstnÀrligt "graffande"/mÄlande som krÀver lite mer tid och planerande...
SnösÀtra grafitti wall Àr ett bra stÀlle om man bor i Stockholm.I konsthall bland annat...
Som skateboard-Äkande ungdom, f'lÄt gubbe vill jag ta chansen att pÄpeka att sprayfÀrg i ramp INTE Àr ok.I konsthall bland annat...
AlltsÄ.. Egentligen frÄgar du helt fel person enligt vissa hÀr i trÄden...Hehe ja. KÀnner mer bara att nÀr det gÀller saker för flera tusen, oavsett vara egentligen, sÄ vill jag ha nog ha ett sÄ komplett köp som möjligt.
Men, vad tycker du. Ăr 3500:- för enbart klockan att begĂ€ra för mycket?
Testade just den rampen, och kan bara hÄlla med. Slimeballs Àr nÀrmast ett krav. Om det inte Àr gammal fÀrg villsÀga. Sedan Àr det inte heller direkt gratis med fÀrg. Kidsen har inte direkt rÄd...Som skateboard-Äkande ungdom, f'lÄt gubbe vill jag ta chansen att pÄpeka att sprayfÀrg i ramp INTE Àr ok.
Det blir skithalt!
Och inte vet dom vad Nilecity Àr heller..Kidsen har ju inte fattat, @roosterman . Det Àr ju nÀr man uppnÄtt en viss Älder som man inte lÀngre Àr sÄ Àngslig och har det man sjÀlv gillar. Manligt rosa jÀtteklockor i plast till exempel.
Jo du har en bra poÀng dÀrAlltsÄ.. Egentligen frÄgar du helt fel person enligt vissa hÀr i trÄden...
Jag sĂ€ger som jag brukar... KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂP.
Det kommer inte bli fel. Och det Àr ju ÀndÄ Mudmastern du ska ha pÄ armen, inte burken
Priset Àr vÀl inte helt uppe i det blÄ. Men jag hade hÄllit mina hÀstar och avvaktat ett komplett set hÀr pÄ KS. De dyker upp rÀtt ofta för cirka 3-3,5Hehe ja. KÀnner mer bara att nÀr det gÀller saker för flera tusen, oavsett vara egentligen, sÄ vill jag ha nog ha ett sÄ komplett köp som möjligt.
Men, vad tycker du. Ăr 3500:- för enbart klockan att begĂ€ra för mycket?
Kolla hÀr NÀstgÄrds till mig ju, kanske skulle knipa den sjÀlvJo du har en bra poÀng dÀr
NÀr vi ÀndÄ snackar nostalgi, vilken av MOTU-gubbarna pÄminner den dÀr fÀrgsÀttningen mest om? Trap-Jaw?Och inte vet dom vad Nilecity Àr heller..
Jag gav nÄgra av mina yngre förmÄgor pÄ jobbet hemlÀxa att ta reda pÄ det sÄ dom skulle fatta nÀr vi andra drog NC-skÀmt
FÀÀÀÀÀÀÀÀrg (Och en skock G-shocks i bakgrunden)
Nja, jag hÄller mig gÀrna ifrÄn blocket om jag ska vara Àrlig. HÄller mig hellre till sajter som denna, eller tradera och ebay. Enda jag skulle komma pÄ tanken att köpa via blocket Àr om köpet sker mellan 4 ögon.Kolla hÀr NÀstgÄrds till mig ju, kanske skulle knipa den sjÀlv
Brukar anvÀnda Blocketpaket. DÄ har du ett dygn pÄ dig att godkÀnna varan och du fÄr betala via faktura med 15dagar har jag för mig.Nja, jag hÄller mig gÀrna ifrÄn blocket om jag ska vara Àrlig. HÄller mig hellre till sajter som denna, eller tradera och ebay. Enda jag skulle komma pÄ tanken att köpa via blocket Àr om köpet sker mellan 4 ögon.
MÀktigt! Men kan knappast varit en ekonomisk frÄga, han mÄste ju redan varit dödsrik efter tiden med Police. Hans smak lÄg helt enkelt i framkant!Haha, detta ledde till ett kort men intensivt detektivarbete frÄn min sida. Klockan i frÄga Àr en DW-5200. Han hade kanske inte rÄd med annat pÄ den tiden? Finns t.o.m. pÄ första skivomslaget!
Har faktiskt bra erfarenhet av att köpa G-Shocks frÄn Blocket, bÄde med förskottsbetalning och Blocketpaketet. Gjort nÄgra riktigt bra deals - men smaken Àr som baken.Nja, jag hÄller mig gÀrna ifrÄn blocket om jag ska vara Àrlig. HÄller mig hellre till sajter som denna, eller tradera och ebay. Enda jag skulle komma pÄ tanken att köpa via blocket Àr om köpet sker mellan 4 ögon.
Jo jag kÀnner till rutinerna. Men som sagt, vi fÄr se vart det slutar.Brukar anvÀnda Blocketpaket. DÄ har du ett dygn pÄ dig att godkÀnna varan och du fÄr betala via faktura med 15dagar har jag för mig.
Dessutom inlogg med BankID
Jag kan ha fel och förutfattade meningar. Men ja priset pÄ klockan som lÀnkades var ju riktigt bra i alla fall.Har faktiskt bra erfarenhet av att köpa G-Shocks frÄn Blocket, bÄde med förskottsbetalning och Blocketpaketet. Gjort nÄgra riktigt bra deals - men smaken Àr som baken.
Glöm inte kolla packningar etc efter batteribyte, Àven G kan lÀcka⊠lyckligtvis Àr detta min reservdelsklocka som inköptes med vetskap om detta hade hÀnt men ÀndÄ. Bra tÀnka pÄ Àven dessa pansarklockor mÄste fÄ tÀthetsservice ibland
Tror tyvĂ€rr det dĂ€r kan vara ett sĂ„nt dĂ€r âinte okej-inlĂ€ggâ som diskuterades igĂ„r. För jag antar att det inte Ă€r original-band och bezel i titan. Bara en liten heads upVi som inte har rĂ„d fĂ„r vĂ€l bygga sig en Frankenstein- kĂ€nde ocksĂ„ att jag var tvungen att kolla vad Aliexpress var för nĂ„got.
SÄ idag kom paketet rakt ner i lÄdan.
Med hÀlsningar till min familj, trevligt.
Enkelt att plocka ihop det(och lika enkelt att sÀtta pÄ orginalet )
Aha- sorry visste inte.Tror tyvĂ€rr det dĂ€r kan vara ett sĂ„nt dĂ€r âinte okej-inlĂ€ggâ som diskuterades igĂ„r. För jag antar att det inte Ă€r original band och bezel i titan. Bara en liten heads up
Ăr det original Ă€r det sĂ„klart inget problem.