Röksvamp?PÄ svampjakt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Röksvamp?PÄ svampjakt
Ok! Kan det uppstĂ„ skador om man kör lĂ€ngre en 1 minut? Blev lite nojjig att plasten skulle tappa kvalitee/kĂ€nsla om jag körde för lĂ€ngeSĂ„ har vi gjort sen lĂ€nge, funkar toppen. Ăven för oss med tunnare handleder som vill vinkla till överbliven strapĂ€nde
Det vet jag inte jag brukar koka upp vatten, slÄ upp det i en mugg. Sen hÄlla ner bandet i typ 20-30 sek. Forma det som jag vill med hjÀlp av en handduk. Och dÀrefter hÄlla det sÄ och spola under iskallt vatten i nÄn minut. Sen försöker jag lÀgga den sÄ den hÄller sig böjd. Ibland med hjÀlp av gummisnodd.Ok! Kan det uppstÄ skador om man kör lÀngre en 1 minut? Blev lite nojjig att plasten skulle tappa kvalitee/kÀnsla om jag körde för lÀnge
TÀnker du pÄ gruset? Jag hÄller mig till vÀgen. @FruDerix strosar inne bland mossanRöksvamp?
Batman!Det vet jag inte jag brukar koka upp vatten, slÄ upp det i en mugg. Sen hÄlla ner bandet i typ 20-30 sek. Forma det som jag vill med hjÀlp av en handduk. Och dÀrefter hÄlla det sÄ och spola under iskallt vatten i nÄn minut. Sen försöker jag lÀgga den sÄ den hÄller sig böjd. Ibland med hjÀlp av gummisnodd.
Detta Àr ocksÄ ett knep för att fÄ bandet att hÄlla formen, förvara den sÄhÀr.
Exakt, tog den bilden under OWGMARCH nÀr @Staafen körde pÄ med sina batslapsBatman!
Min gamla life hack.
Exakt, tog den bilden under OWGMARCH nÀr @Staafen körde pÄ med sina batslaps
Jo den dÀr minns jag.Exakt, tog den bilden under OWGMARCH nÀr @Staafen körde pÄ med sina batslaps
Brutalt test pÄ G9000
Men hur? mÄste jag gÄ upp tidigare för att hinna se min RCVD?
Har du vunnit den vita 5035 eller vad heter din retromodell pÄ tratten Àn?Trevlig fredagskvÀll
Nice, dÄ vet vi att det funkar sÄ.Hej, tankar om RCVD, jag bröt parkopplingen med mobilen enligt det jag lÀnkade till igÄr. Sedan dess har det stÄtt RCVD hela hÀrliga dagen sen den synkade inatt
Va snyggt presenterade med skylt och vÀskanFick förstÀrkning i G-uppstÀllningen förra veckan
Ăr lumen pĂ„ hĂ€r? Korkad frĂ„ga men hur röda Ă€r dom? Verkar bökigt att hinna fĂ„ pĂ„ och fota 3 lume
5500 menar du, har rejÀlt köpstopp nu tyvÀrr. NÀstan sÄ att jag kontaktar beroendeenhetenHar du vunnit den vita 5035 eller vad heter din retromodell pÄ tratten Àn?
Jag har fÄtt det att funka. Testa det jag lÀnkade igÄr frÄn watchuseekJag ska inte ljuga. Jag har lyssnat för mycket pÄ andra angÄende endlÀnkarna pÄ stÄlisarna utan att provat sjÀlv. Jag har ju tunnaste handlederna i trÄden och nÀr andra med grövre tycker att det inte gÄr sÄ har jag blivit pÄverkad och helt enkelt lagt tankarna pÄ stÄlisar Ät sidan. NÀr jag sen fick tag i tvÄ semistÄlisar av den gode @Ploprof vÀcktes begÀret rejÀlt. I helgen som var noterade jag att MB var nedsatt pÄ Kulta och bestÀllde hem med möjlighet till fri retur. Och det gick ju bra
SÄ jag har ingen magisk chipsdiet som sÀtter sig pÄ handlederna tyvÀrr
LÀrdomen av detta. Man ska inte lyssna pÄ andra helt enkelt
Funderade ocksÄ pÄ vad som hÀnt över natten med handlederna. SÄ grymt att du kör pÄ vad du gillar. Ser absolut inget annat Àn att de sitter kanon pÄ dig
Funkar det pÄ stÄlisarna? I appen stÄr det att stÀnger man av automatisk tiduppdatering sÄ stÀnger man av bluetooth men Àven MB6 ( har jag för mig).