Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Citat frÄn min tvÄÄring som sÄg nÀr jag scrollade: "Mycket pengar gula klocka"Det finns en DHL ocksÄ.![]()
![]()
Köp den analoga frogman A1000 pÄ köp o sÀlj o testa denTesting testing. NÀ, inget vidare för ÀndamÄlet Àrligt talat men vem bryr sig...egentligenHoppas alla har en fin lördag!
![]()
![]()
![]()
Bra pris pÄ denKöp den analoga frogman A1000 pÄ köp o sÀlj o testa den
Avslutad - Monta Oceanking v2 och Casio G-Shock (frogman)gwf-A1000c-1aer PB 5k
SÀljer en Monta Oceanking v2 I fint anvÀnt skick, finns lite hairlines pÄ polerade delar, glas och bezel Àr helt utan skador. Utplockad 2018 och kommer fullset. Som mÀrke kÀnns Monta som otroligt prisvÀrda klockor med högre kvalité och finish Àn vad priset speglar. Nypris 24000 plus moms och...klocksnack.se
Tack, men Frogman blir för scubadykar-ish för denna krÀsna sjÀl. Bautastor rimmar tyvÀrr heller inte sÄ bra med just fridykningKöp den analoga frogman A1000 pÄ köp o sÀlj o testa den
Avslutad - Monta Oceanking v2 och Casio G-Shock (frogman)gwf-A1000c-1aer PB 5k
SÀljer en Monta Oceanking v2 I fint anvÀnt skick, finns lite hairlines pÄ polerade delar, glas och bezel Àr helt utan skador. Utplockad 2018 och kommer fullset. Som mÀrke kÀnns Monta som otroligt prisvÀrda klockor med högre kvalité och finish Àn vad priset speglar. Nypris 24000 plus moms och...klocksnack.se
FörstÄr dom Àr bÀttre till skrivbordsdykningTack, men Frogman blir för scubadykar-ish för denna krÀsna sjÀl. Bautastor rimmar tyvÀrr heller inte sÄ bra med just fridykning
(man vill ha sÄ lite motstÄnd som möjligt i vattnet)![]()
alltsÄ, den Àr kool som attans bara sÄ ingen missförstÄr migFörstÄr dom Àr bÀttre till skrivbordsdykning![]()
Ha ha ha ja det tÀnkte jag inte pÄ. Gjorde i ordning hyllan lite snabbt. Ska ge bort dom böckerna. Men vÀnta lite......Trevlig hylla, mina skulle ocksÄ behöva ett dammfrit skÄp.
OCD-Aros har dock problem med att böckerna inte stÄr i ordning och att del 4 Àr upp och ner![]()
Trevlig hylla, mina skulle ocksÄ behöva ett dammfrit skÄp.
OCD-Aros har dock problem med att böckerna inte stÄr i ordning och att del 4 Àr upp och ner![]()
I juli köpte jag en vÀska med plats för 21 klockor av @Derix. SÄ dÀr ett halvÄr senare strax efter julafton tog jag tag i att fylla den med klockor. Jag trodde att de gott och vÀl skulle fÄ plats. Tji fick jag.Men.....jag har 10 klockor. Hoppsan. Det hade jag missat
DÀremot 8250n @hepanter har (och jagalltsÄ, den Àr kool som attans bara sÄ ingen missförstÄr mig![]()
Kom o köpp
Men den var fylld med mÄnga trevliga Gs nÀr jag fick kika i den iafI juli köpte jag en vÀska med plats för 21 klockor av @Derix. SÄ dÀr ett halvÄr senare strax efter julafton tog jag tag i att fylla den med klockor. Jag trodde att de gott och vÀl skulle fÄ plats. Tji fick jag.
alltsÄ, den Àr kool som attans bara sÄ ingen missförstÄr mig![]()
Klart @v0n ska ha en MTG istÀlletKom o köpp![]()
Ingen fÄr tipsa om en viss konkurrent klocka som börjar pÄ S o slutar pÄ O och heter 007 i modellbeteckningenHis name is Bond, @v0n Bond?![]()
Cool. Typ DHL![]()