Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Söker GX 56 i fint skick, eller annan stor rackare med tough solar i klassen minus 2k.
JĂ€klar! Du hade googleskillsen!
@spammerstakeahike har en sÄn, kolla lite bilder bakÄt i trÄdenJÀklar! Du hade googleskillsen!
Black and rust va ju riktigt cool
@spammerstakeahike har en sÄn, kolla lite bilder bakÄt i trÄden
Tack för tips! VinÀger ska jag testa om inte ozonet funkar@ekke - Fra Watchuseek re. smelly G-Shock: "...I ended up soaking the straps in distilled white vinegar for a day or so, and my problem was solved..."
Nope. Min Àr en GB (Gold/Black) med SLG bezelMen vÀnta nu, har inte du ocksÄ en brun-svart king?
Ozon vore ju grymt smidigt om det funkade. SpÀnnande att höra resultatet.Tack för tips! VinÀger ska jag testa om inte ozonet funkar
Större samlingar? Nu vet jag inte riktigt vad du menarTips till er som har större samlingar,, host,host (@roosterman )
Eller kanske @Roosterwife , julklappstips bara lite drygt 3mÄnader kvar.
Ska konstrueras en tjusig lÄda till generatorn i helgen. Förhoppningsvis provkörning pÄ mÄndag. Har stora förhoppningar pÄ ozonet, men kanske inte riktigt lika stora pÄ den billiga generatorn... Hoppas den hÄllerOzon vore ju grymt smidigt om det funkade. SpÀnnande att höra resultatet.