Den Àr ju kanonbra!Den blÄ pÄ band har ingen - obegripligt nog - inte knipit Ànnu. Men det gör Ä andra sidan inte sÄ mycket om den stannar ett tag till![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den Àr ju kanonbra!Den blÄ pÄ band har ingen - obegripligt nog - inte knipit Ànnu. Men det gör Ä andra sidan inte sÄ mycket om den stannar ett tag till![]()
Har tre kvar. En blÄ pÄ band + C och XC pÄ lÀnk. Otroligt fina klockor. Hade ett tag för mig att jag skulle ha alla, men lyckades inte hitta ICERC och Royal Navy till rimliga priser. SÄ slÀppte det och nu ska annat in. Bilder pÄ dem som jag har kvar
![]()
![]()
![]()
Ska du slÀppa alla?Den blÄ pÄ band har ingen - obegripligt nog - lagt beslag pÄ Ànnu. Men det gör Ä andra sidan inte sÄ mycket om den stannar ett tag till![]()
Kul den kom till forumetTack! Du borde testa, @Nygren har sÀkert nÄgon över
Just ja, det Àr ju kvÀll och jag lovade paketöppning!Efter att ha testat @Hans B 1955 Porter oak vÀcktes ett sug, tyvÀrr Àr herrn nykÀr och mutor i form av burgare funkar inte sÄ det fick bli en poormansPorter i form av en GM-2100BD efter tips frÄn @Derix.
Snygg, javisst!
![]()
De pÄ lÀnk (C och XC) fÄr stanna tillsvidare.Ska du slÀppa alla?
Ăr svag för squares, svĂ„rt att hitta bekvĂ€mare klocka egentligen. Med det sagt sĂ„ bĂ€rs oaken vĂ€ldigt bra, blir lite mer nĂ€rvaro pĂ„ handleden ocksĂ„ sĂ„ klart. Drömmigt vore det med en oak i titan som inte heter MRG och kostar huggorm.Kul den kom till forumet
Hur upplevs den kontra stÄlsquare?
Ăr svag för squares, svĂ„rt att hitta bekvĂ€mare klocka egentligen. Med det sagt sĂ„ bĂ€rs oaken vĂ€ldigt bra, blir lite mer nĂ€rvaro pĂ„ handleden ocksĂ„ sĂ„ klart. Drömmigt vore det med en oak i titan som inte heter MRG och kostar huggorm.![]()
Flygplan schmygplan, stÄr ju en 900 dÀr?För en stund sen nere i ett bergrum utan mottagning
![]()
Absolut, det löser viGillar ÀndÄ oak, utav de semistÄl jag Àgt var nog den i svart stÄl bÀst. Om du tröttnar pÄ den fÄr du gÀrna höra av dig, kan nog vara sugen prova en![]()
Ja ja, retas pĂ„ du baraHar tidigare inte alls varit intresserad av âOAKâ-klockorna, men eftersom jag Ă€r lite svag för udda varianter av GShock blev det en Porter frĂ„n Klockmaster FĂ€ltöversten. Tyckte klockan var cool med borstad belĂ€ggning, medan vĂ€skan som följde med var direkt ful.
NÀr jag och frun sedan skulle Äka till Kreta var Mudmaster given, men Porter fick ocksÄ följa med.
Nu Àr jag helt tagen av hur Portern ser ut i solljuset hÀr nere. Den helsvarta klockan lyser plötsligt upp nÀr indexen skiftar fÀrg beroende pÄ hur ljuset trÀffar
NÄgra exempel:
![]()
![]()
![]()
- Skitful juAbsolut, det löser viDen svart/grÄ nyansen Àr himla snygg. Men snyggast Àr Porter oaken, riktig fulltrÀff. Sen fÄr man en snygg vÀska som bonus, som @Hans B 1955 Àr skeptisk till
![]()
Frun har god smak och bakar bÀttre Àn bÀst, du Àr en lyckligt lottad man Hasse- Skitful ju
Men frun försöker norpa den hÀr
![]()
Snygg! Tack för tipset. Hittade den i svart som jag gillade: https://www.casio.com/intl/watches/gshock/product.GST-B600A-1A6/. Dock verkar jag inte hitta nÄgon svensk webshop som sÀljer den.
Jajjemen, som vart i flygvapnets tjÀnst hela sitt liv.Flygplan schmygplan, stÄr ju en 900 dÀr?
LÀcker som SörenOm det ÀndÄ hade varit sÄ vÀl att jag hittat honom redan
Blev bara en kinesisk summer lovers specialare med omĂ„ttligt coola stĂ€ll. Ăven enda anledningen till köpet
![]()
![]()
![]()
![]()