Tror mer pÄ Muddiens kurva. Den brukar stÀmma vÀldigt braTror den har fel, ska va fÀrdigt enligt smhi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tror mer pÄ Muddiens kurva. Den brukar stÀmma vÀldigt braTror den har fel, ska va fÀrdigt enligt smhi
Jag ramla ihop pÄ ladugÄrdsgolvet, i chocktillstÄnd efter den hÀr bilden
- Och jag som redan har för högt blodtryck, Stort Grattis, förmodligen oslagbar
- Kul som sagt! Fick med grodor i paketen ocksÄ, bilder kommer framöverMitt stÀll sÀger hej
Kul att bÀgge Àr tyska dessutom
Grattis! Fantastisk modell. Börjar Ă„ngra att jag sĂ„lde min till @roosterman FĂ„r kanske bli att bestĂ€lla hem en ny snart igen.PAKĂĂĂT!
Blev sugen nÀr jag sÄg en tidigare i trÄden, kÀnns som att slungas tillbaka 20 Är i tiden nÀr jag kollar pÄ den.
Tack sjÀlv! Hoppas den kommer till vÀl anvÀndningG-7700 frÄn @Frontendarn tackar!
WOW! Stort grattis Sjukt hÀftig, kul att fÄ se den i trÄden!
Högra grodan Àr riktigt cool2 grodor i bandsallad.
Vad Àr rimligt att betala för en Borneo idag? FörstÄr att begÀrda fantasipriser inte gÄr att förlita sig pÄ.2 grodor i bandsallad.
Det dÀr Àr fasen en OWGM-utmanare Ska vi köra team fÀrgglad i Är??GrÄtt ute. FÀrgglatt inne.
Du har antagligen sett den pÄ Blocket redan?Vad Àr rimligt att betala för en Borneo idag? FörstÄr att begÀrda fantasipriser inte gÄr att förlita sig pÄ.
Fel .Du har antagligen sett den pÄ Blocket redan?
Casio G-Shock Poison Dart Frogman sÀljes i StrÀngnÀs | Blocket
14500 kr - Klockor - StrÀngnÀs - Ref. Casio GWF-A1000APF-1AER. Full set uttagen hos svensk AD och toppskick. Lika mycket konstverk som högteknologiskt dyka...www.blocket.se
Skjuter lite frÄn höften utifrÄn vad jag köpt och sÄlt för det senaste Äret.Vad Àr rimligt att betala för en Borneo idag? FörstÄr att begÀrda fantasipriser inte gÄr att förlita sig pÄ.
Den har jag koll pÄ men det Àr Borneon jag Àr sugen pÄDu har antagligen sett den pÄ Blocket redan?
Casio G-Shock Poison Dart Frogman sÀljes i StrÀngnÀs | Blocket
14500 kr - Klockor - StrÀngnÀs - Ref. Casio GWF-A1000APF-1AER. Full set uttagen hos svensk AD och toppskick. Lika mycket konstverk som högteknologiskt dyka...www.blocket.se
Som jag misstÀnkte, 12 skulle jag kunna betala om den Àr i perfekt skick och fullsetSkjuter lite frÄn höften utifrÄn vad jag köpt och sÄlt för det senaste Äret.
BRT skulle jag gissa pÄ 12-15 om de dyker upp pÄ forumet. APF billigare, kanske 8-10?
Fel .
Borneo:
TillfÀllig brist pÄ lÀsförstÄelse hÀrDen har jag koll pÄ men det Àr Borneon jag Àr sugen pÄ
Standard kartongen nÀr man handlar av mig
Helt ok innehÄll iafStandard kartongen nÀr man handlar av mig
Den Àr definitivt med i racet. Men den skuggar kompisen...Det dÀr Àr fasen en OWGM-utmanare Ska vi köra team fÀrgglad i Är??