11/11 kl 11.11.11 finns en ny chansDet var sista chansen i Är att fÄnga en komplett samma siffror-följd!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
11/11 kl 11.11.11 finns en ny chansDet var sista chansen i Är att fÄnga en komplett samma siffror-följd!
3-3Det var sista chansen i Är att fÄnga en komplett samma siffror-följd!
Mitt i nattenchans3-3
3:33:33
?
11/11 kl 11.11.11 finns en ny chans![]()
3-3
3:33:33
?
Absolut sista chansen borde vÀl vara 12/12 12.12.12?11/11 kl 11.11.11 finns en ny chans![]()
Det ska vara samma siffror sÄ 12 faller bort. Trevligt att se dig i trÄdenAbsolut sista chansen borde vÀl vara 12/12 12.12.12?
TÀnkte nÄgot Ät det hÄllet ocksÄ...Dessa Àr sÄ udda att man lÀtt hade trott att det Àr nÄn fejk!
FörstÄs! Skyller pÄ den tidiga morgontimmenDet ska vara samma siffror sÄ 12 faller bort. Trevligt att se dig i trÄden![]()
Jag hade en Muddie som Ă€r likadan som den pĂ„ bilden⊠perfekt passform och storlek, skönt band som snabbt formar sig efter handleden. Klockan synkar snabbt med appen varje gĂ„ng⊠KĂĂĂPHur upplever ni passformen pĂ„ mudmaster?
Tack, Ă€r inte helt hundra pĂ„ passformen. Det Ă€r min pĂ„ bildenJag hade en Muddie som Ă€r likadan som den pĂ„ bilden⊠perfekt passform och storlek, skönt band som snabbt formar sig efter handleden. Klockan synkar snabbt med appen varje gĂ„ng⊠KĂĂĂP![]()
Den kommer antagligen vara till salu den 2:a april..,.Se det som en Superbowlring
Den bli typ "in your face" lixom
Helt onödig men jÀkligt frÀn!
Det var jag (kanske nÄgon annan oxÄ) men jag har hittatVisst var det nÄn som sökte stÄlis? https://www.tradera.com/item/342155/663830137/casio-g-shock-gmw-b5000d-1-full-metal