Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Uppladdning i vÄrsolen!
![]()
![]()
TvÄ hÄrdingar som ligger och laddar i vÄrsolenTrevlig lördag alla G-shockÀlskare!
![]()
Tre av mina vÀnner solar
![]()
5 plusgrader och soligt. Vatten droppar frÄn taket.
Detta Àr 1 mÄnad för tidigt.
![]()
Balkongen vÀntar dock pÄ Ànnu varmare vÀder.
![]()
Ny bild som funkar i trÄden,idag.
![]()
Vad trÄkigtVad alla har haft sol idag dÄ! HÀr i Göteborgstrakten har det varit grÄtt hela dagen... Jag har ju ocksÄ nÄgra som hade behövt ladda lite![]()
Vad trÄkigtMen Àr det helt lönlöst att lÀgga ut dem nÀr det Àr mulet? Jag vet inte hur mycket solljus som krÀvs inser jag (dÀrför passade jag pÄ att ladda nÀr det var idiotsÀkert: gassande vÄrsol).
Neon illuminatorHĂ„lla sig undan mello-G.![]()
Mina ligger redan ganska högt, sÄ lÀnge man anvÀnder dem frekvent sÄ klarar man sig pÄ detVad trÄkigtMen Àr det helt lönlöst att lÀgga ut dem nÀr det Àr mulet? Jag vet inte hur mycket solljus som krÀvs inser jag (dÀrför passade jag pÄ att ladda nÀr det var idiotsÀkert: gassande vÄrsol).
Mina ligger redan ganska högt, sÄ lÀnge man anvÀnder dem frekvent sÄ klarar man sig pÄ detMen brukar passa pÄ att boosta dem lite pÄ de soliga dagarna dÄ man Àr hemma. Skiljer ÀndÄ en del mellan olika förutsÀttningar enligt manualen:
![]()