Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
TÄlamod. Man mÄste upp i en viss rituell nivÄ förstMen va fasen.... Har du inte öppnat Àn????![]()
Stort grattis den passar perfekt pĂ„ din handled.Jaha, har nĂ€rmast varit owg med min trĂ„ksub den senaste tiden. Har dock lĂ„gintensivt letat positiv titanare ett tag, men inte hittat nĂ„gon. Men sĂ„ dök denna upp och det var ju mycket bĂ€ttre. Sitter lite tight sĂ„ det blir att peta i en lĂ€nkbit. FĂ„r se om jag gör det ikvĂ€ll eller om jag vĂ€ntar till helgen. Ăr ju pill de-luxe pĂ„ titanmodellerna.
Som förvÀntat en riktigt fin kvalitetskÀnsla men bÀrs exakt som de övriga titanarna.
Stort tack till @hepanter för - som vanligt - en smidig och mycket trevlig affÀr
![]()
![]()
De var dĂ€r den hamnadeJaha, har nĂ€rmast varit owg med min trĂ„ksub den senaste tiden. Har dock lĂ„gintensivt letat positiv titanare ett tag, men inte hittat nĂ„gon. Men sĂ„ dök denna upp och det var ju mycket bĂ€ttre. Sitter lite tight sĂ„ det blir att peta i en lĂ€nkbit. FĂ„r se om jag gör det ikvĂ€ll eller om jag vĂ€ntar till helgen. Ăr ju pill de-luxe pĂ„ titanmodellerna.
Som förvÀntat en riktigt fin kvalitetskÀnsla men bÀrs exakt som de övriga titanarna.
Stort tack till @hepanter för - som vanligt - en smidig och mycket trevlig affÀr
![]()
![]()
![]()
Tadaaa, ytterligare en fÀrggrann Riseman till samlingen
![]()
Inte sÄ farligt med japanskt DNA heller
![]()
![]()
Nu Àr det bara att vÀnta in den svarta magin.
![]()
Galet trevlig fÀrg ska du ha! Men ursÀkta min okunskap men vad gör "kronan"/sensorn klockan 9?![]()
Tadaaa, ytterligare en fÀrggrann Riseman till samlingen
![]()
Inte sÄ farligt med japanskt DNA heller
![]()
![]()
Nu Àr det bara att vÀnta in den svarta magin.
![]()
Barometer-sensornGalet trevlig fÀrg ska du ha! Men ursÀkta min okunskap men vad gör "kronan"/sensorn klockan 9?![]()
FÀrgen Àr Ànnu bÀttre i verklighetenGalet trevlig fÀrg ska du ha! Men ursÀkta min okunskap men vad gör "kronan"/sensorn klockan 9?![]()
Har jagat en sÄn hÀr till vettigt pris ganska lÀnge, sÄ jag Àr sjukt nöjd att Àntligen landat en blÄ. VÀldigt trevlig modell i övrigt. LÀtt och nÀttCool aldrig sett en blÄ!
9200 var en sÄdan klocka jag var ytterst nÀra köpa i butik (för en herrans massa Är sedan) men aldrig gjorde och sen aldrig Àgt. Konstigt nog. Borde nog testa en dag![]()
JajjemenHar jagat en sÄn hÀr till vettigt pris ganska lÀnge, sÄ jag Àr sjukt nöjd att Àntligen landat en blÄ. VÀldigt trevlig modell i övrigt. LÀtt och nÀtt
Ăr vĂ€l bara jag, @roosterman och @T-wiz som brukar sporta den i trĂ„den tror jag![]()
Dogtown ĂŒber alles! Hade ingen aning om att det fanns en Dogtown-G.![]()
Eftersom jag Àr svag för spegeldisplay och skateboardromantik sÄ var jag tvungen att lÀgga en hundring pÄ denna goding.
Stort tack för tips!Köp en halvrisig GMW-B5000 med positiv display och skifta modul. GÄr att köpa ny modul för ca 2000 men dÄ kan man ju lika gÀrna fÄ resten av klockan ocksÄ för nÄgra hundra till...
VerktygsmÀssigt har jag har klarat mig med ett billigt kit frÄn AliExpress för att lossa baklocket![]()
![]()