God kvĂ€ll 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt bra pris ocksÄPakÀÀÀt-öppning: Skickat med express frÄn @ekke , tack för smidig affÀr!
![]()
![]()
Och inuti finner vi... Min första MTG! Faktiskt lite wow-kÀnsla, jÀklar vad bra den kÀnns.
![]()
![]()
![]()
Stor, men sitter riktigt skönt. Nu ska jag bara anpassa lÀnken lite ocksÄ.
MTG alltsÄ... Nice.
![]()
ifall du vill scrolla lite sjÀlv, pröva söksidan pÄ shockbase:Hej, vad stÀmmer bÀst in pÄ
G-Shock (inte stÄl eller Square)
Sol
Analog och/eller digital - alla varianter intressanta
GĂ€rna en lite mer arbetad modell (carbon?)
Vilka Àr toppmodellerna tycker ni som stÀmmer in?
GWG-2000Hej, vad stÀmmer bÀst in pÄ
Sol
Hej, vad stÀmmer bÀst in pÄ
Sol
Bra! B1000 Àr ocksÄ vÀldigt bra.GWG-2000![]()
Ligger en GWR-B1000 pÄ Tratten nu...Bra! B1000 Àr ocksÄ vÀldigt bra.
Som vanligt slÄr jag ett slag för de analoga grodorna som i mitt tycke Àr de bÀsta, allra helst pÄ lÀnk.
Annars Àr GWR-B1000 vÀrd att kolla pÄ. Kolfiber rakt igenom. Stor men lÀtt. Hade lite svÄrt med det kupade glaset (dock mest ett problem nÀr jag skulle fotografera den)
Nu blev man riktigt nyfiken pĂ„ vilken det blev, har du slagit till?PĂ„ vĂ€g att plocka upp en sĂ„dan idag. Nöjd? VĂ€ger mellan den gröna och denna. Coolt med positiv display men inte lika tydlig sĂ„ klart. Men snygg i gröntâŠ
Lila ram va nÄgot nyttGod morgon everyhopa
![]()
![]()
![]()
Haha - jag funderar fortfarande. Bra tips i trĂ„den btw - tack. Den dyra - antar du menar b1000 med bluetooth och safirglas etc? Den har bra specs, men nĂ„got med den som jag inte helt gĂ„r igĂ„ng pĂ„. Lite mycket olika delar och ytor och blir nĂ€stan som ett tjockt armband. Men grymt bra sĂ„ klart. Ska scouta runt mer idag sĂ„ fĂ„r vi seâŠNu blev man riktigt nyfiken pĂ„ vilken det blev, har du slagit till?
Jag har 2 st. 9500MEC samt en uggla. Ăr ruskigt sugen pĂ„ att köpa en tredje Mudman, den gröna med negativ display, sĂ„ cool! FörstĂ„r ditt dilemma, lösningen Ă€r nog tyvĂ€rr den dyra variantenâŠ
Mudman Àr min favoritklocka, samt den perfekta klockan att ha nÀr SHTF hÀnder. Mudman pÄ vristen och Leatherman Surge pÄ bÀltet, fire with fire.
![]()
Ănnu frĂ€nare att det Ă€r en rad-sexa i ramenLila ram va nĂ„got nyttSkitcool hoj!
Finns ingen större motstĂ„ndare till Bluetooth Ă€n mig, sĂ„ nej inte denHaha - jag funderar fortfarande. Bra tips i trĂ„den btw - tack. Den dyra - antar du menar b1000 med bluetooth och safirglas etc? Den har bra specs, men nĂ„got med den som jag inte helt gĂ„r igĂ„ng pĂ„. Lite mycket olika delar och ytor och blir nĂ€stan som ett tjockt armband. Men grymt bra sĂ„ klart. Ska scouta runt mer idag sĂ„ fĂ„r vi seâŠ
Aha - intressanta! Speciellt Mec. Meeeen - det Ă€r nĂ„got med den grönaâŠFinns ingen större motstĂ„ndare till Bluetooth Ă€n mig, sĂ„ nej inte den
Den dyra lösningen som jag syftade till Àr att du pÄ sikt köper bÄda - SÄ slipper man vÀlja. Det Àr nÄgra till i denna trÄden som löst dilemman pÄ det sÀttet..
Men jag hade rekommenderat GW-9501KJ-8JR - DÀr fÄr du lite av dem gröna inslagen med metall-Bezel och positiv display.
Eller: 9500Mec.
Vilken Mudman du Àn köper sÄ kommer du bli nöjd! SÄ nöjd sÄ du behöver fler i framtiden..