En riktig fÀrgbomb ju

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
En riktig fÀrgbomb ju
Det var sÄ lite sÄJaha, nu inser jag ju att jag kommer gÄ runt och vara ambivalent och lida av fel-val-Ängest i tre veckor. Tack![]()
Skaffat störtbÄge. KÀnner mig extra trygg pÄ promenaden.
![]()
Namnbyte alltsÄ?!
Hoppas inte det blev allt för förvirrandeNamnbyte alltsÄ?!
Namnbyte alltsÄ?!
Det ska nog gÄ bra nÀr chocken lagt sig...Hoppas inte det blev allt för förvirrandeJag gÄr efter bilderna, lÀttare sÄ
![]()
finns en pÄ blocket med:
Det hÀr kommer ta ett tagDet ska nog gÄ bra nÀr chocken lagt sig...
Det svÀmmar över i inboxenDen hÀr ligger i lÄdan och kÀnner sig bortglömdom nÄgon Àr sugen pÄ den sÄ Àr jag bara ett pm bort
![]()
Signerad klocka lÄter ju riktigt coolt! Vilken blir det?![]()
5000R, försegla/rama in
Eller Àr det bara en ursÀkt för att fÄ köpa en till G?Done and done!
Skönt att man har trÄden sÄ man slipper tÀnka sjÀlv
![]()
Som sagt, inte mitt fel den hÀr gÄngenEller Àr det bara en ursÀkt för att fÄ köpa en till G?
Tycker du gör helt rÀtt i att sÀtta den pÄ en 5000R! Och vÀldigt fint pris för den ocksÄ.
TĂ€nker samma..Done and done!
Skönt att man har trÄden sÄ man slipper tÀnka sjÀlv
![]()
TwinsiesTĂ€nker samma..![]()
![]()
Som sagt, inte mitt fel den hÀr gÄngen![]()
TĂ€nker samma..![]()
![]()
à k till Köpenhamn med plakat!Ni fÄr sÀlja in G-Shock-trÄden pÄ KS ordentligt sÄ vi kan fÄ vÄr egna limited edition!