Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
G byte och slÀngt pÄ dubbdÀcken.![]()
God middag
![]()
![]()
Den Àr snygg. Och i precis samma modell finns Àven en blÄ och grön. Men bara den röda tas hem av europeiska handlare. Undrar varför?
Den Àr snygg. Och i precis samma modell finns Àven en blÄ och grön. Men bara den röda tas hem av europeiska handlare. Undrar varför?
HÀr finns i alla fall en duo. Den blÄ kom hem frÄn Japan i vÄras ihop med lite annat, den röda frÄn Kalmar via @roostermanBra frÄga. Hade gÀrna haft trio:n.
Den dÀr platsar ju som grodfredagsobjektTvÄ bra hjÀlpredor![]()
![]()
HÀr finns i alla fall en duo. Den blÄ kom hem frÄn Japan i vÄras ihop med lite annat, den röda frÄn Kalmar via @roosterman![]()
![]()
Lite annat Àn en groda pÄ handledenSwamp puppies.![]()
![]()
Tur i oturen att du öppnade den ju. Finns ju rÀtt stor risk att tÀtningen inte vart den bÀstaPÄ grund av anledning sÄ var jag tvungen att titta lite inuti min GA-B2100. Och döm om min förvÄning nÀr jag fick se att montören placerat dÀmpmattan snett innan locket Äkte pÄ. Det resulterade i att mattan stansades av vid o-ringsspÄret vid klockan 12...
Var bara att plocka bort den lilla stumpen och skruva ihop igen. For now.
![]()
![]()
8200 Àr lite mindre och lÀttare Àn 1000.Vad sÀger ni, gw-8230 eller omedelbar hopp till gwf-1000? TÀnker att 8230 inte Àr lika flÀskig men kanske Àr den tanken överdriven?