• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

KvÀllens slappa-i-soffan-med-ett-glas-rödpang-G

IMG_0152.jpeg

Finns det nÄgon square som Àr lika röd som denna men med solar och multiband? Och ljus display, annars ser jag ju inget...
Bild för uppmÀrksamhet.....

Finns ingen röd sÄ kan jag tÀnka mig att handla en m5610-md9 om det finns nÄgonstans
Ser tunnt ut med röda fyrkanter med dom kraven.

Finns det nÄgon square som Àr lika röd som denna men med solar och multiband? Och ljus display, annars ser jag ju inget...
Bild för uppmÀrksamhet.....

Finns ingen röd sÄ kan jag tÀnka mig att handla en m5610-md9 om det finns nÄgonstans
Eller bygg en egen.

Bilagor

• 1000009503.jpg
    1000009503.jpg
    187.1 KB · Visningar: 1
LördagkvÀll och tar lite paus frÄn en film pÄ Netflix. Surfar runt lite. Hamnade pÄ Ebay.
Och ja; det rÄkade bli att att klicka hem en G-shock frÄn Tyskland...
Mina tankar pĂ„ att MINSKA samlingen gĂ„r inte riktigt bra just nu. VĂ€ntar nu alltsĂ„ pĂ„ 4 G-shocks nĂ€sta vecka...đŸ„Ž

Tjena G-shocktrÄden!
Jag Ă€r pĂ„ jakt efter en square med pulsmĂ€tare, solar och multi 6, gĂ€rna i nĂ„gon glad fĂ€rg. Är det nĂ„gon som har nĂ„got tips pĂ„ vad man ska kika pĂ„, eller sitter pĂ„ nĂ„got gammalt mög man vill bli av med?

Är ute efter en billig klocka som hjĂ€lpligt hĂ„ller mig i rĂ€tt pulszon utan nĂ„gra andra stressframkallande tekniska finesser

Alla tips mottages med tacksamhet 🙏

Tjena G-shocktrÄden!
Jag Ă€r pĂ„ jakt efter en square med pulsmĂ€tare, solar och multi 6, gĂ€rna i nĂ„gon glad fĂ€rg. Är det nĂ„gon som har nĂ„got tips pĂ„ vad man ska kika pĂ„, eller sitter pĂ„ nĂ„got gammalt mög man vill bli av med?

Är ute efter en billig klocka som hjĂ€lpligt hĂ„ller mig i rĂ€tt pulszon utan nĂ„gra andra stressframkallande tekniska finesser

Alla tips mottages med tacksamhet 🙏
Den enda fyrkantiga med pulsmÀtare Àr DW-H5600.
Den har inte fullt ut toughsolar, men iaf solarassisted som hjÀlper upp batteritiden en hel del.
AnvĂ€nder blĂ„tand för att synka tiden. GĂ„r att köra i dum-mode 👍
@Patric J , fyll gÀrna pÄ med mer info :)

Den enda fyrkantiga med pulsmÀtare Àr DW-H5600.
Den har inte fullt ut toughsolar, men iaf solarassisted som hjÀlper upp batteritiden en hel del.
AnvĂ€nder blĂ„tand för att synka tiden. GĂ„r att köra i dum-mode 👍
@Patric J , fyll gÀrna pÄ med mer info :)

Jag anvÀnder den mest för att jag tycker den Àr snygg och för den negativa MIP-displayen.
SÄ har vÀl inte sÄ mycket att sÀga, men den verkar funka bra för att lÀsa pulsen vid normal aktivitet. Dock inte för trÀning nÀr pulsen gÄr upp ordentligt i etapper.

Tillbaka
Topp