Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Gympadags. Morsning !![]()
HazeDen hÀr kunde jag inte motstÄ
![]()
Ser tunnt ut med röda fyrkanter med dom kraven.Finns det nÄgon square som Àr lika röd som denna men med solar och multiband? Och ljus display, annars ser jag ju inget...
Bild för uppmÀrksamhet.....
Finns ingen röd sÄ kan jag tÀnka mig att handla en m5610-md9 om det finns nÄgonstans
Eller bygg en egen.Finns det nÄgon square som Àr lika röd som denna men med solar och multiband? Och ljus display, annars ser jag ju inget...
Bild för uppmÀrksamhet.....
Finns ingen röd sÄ kan jag tÀnka mig att handla en m5610-md9 om det finns nÄgonstans
Med dubbelgula dessutomi mÀngder, ska det vara![]()
![]()
Den enda fyrkantiga med pulsmÀtare Àr DW-H5600.Tjena G-shocktrÄden!
Jag Ă€r pĂ„ jakt efter en square med pulsmĂ€tare, solar och multi 6, gĂ€rna i nĂ„gon glad fĂ€rg. Ăr det nĂ„gon som har nĂ„got tips pĂ„ vad man ska kika pĂ„, eller sitter pĂ„ nĂ„got gammalt mög man vill bli av med?
Ăr ute efter en billig klocka som hjĂ€lpligt hĂ„ller mig i rĂ€tt pulszon utan nĂ„gra andra stressframkallande tekniska finesser
Alla tips mottages med tacksamhet![]()
Den enda fyrkantiga med pulsmÀtare Àr DW-H5600.
Den har inte fullt ut toughsolar, men iaf solarassisted som hjÀlper upp batteritiden en hel del.
AnvÀnder blÄtand för att synka tiden. GÄr att köra i dum-mode
@Patric J , fyll gÀrna pÄ med mer info![]()
![]()
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.shockbase.org