Körde en sån förra sommaren. Mkt bra!Denna är ju rätt somrig. Vad tycker ni som har en?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Körde en sån förra sommaren. Mkt bra!Denna är ju rätt somrig. Vad tycker ni som har en?![]()
Lite väl mycket stål kanske. Och synd att Zenith inte har några halvlänkar.
![]()
![]()
![]()
Jag tittade på en sån igår. Grym! Submariner har jag tyckt direkt illa om då en tråkig mainstream gjorts till status, men den här, då händer det något. Jag ska köpa en, även om den är lite blingig. Grattis till en väldigt snygg klocka.Trodde det skulle bli en sommar utan klocka.. Men nej det blev en klocksommar. Här är min nya som blir min bästa vän i sommarinköpt idag
![]()
![]()
Måste skaffa nått somrigt band till denna så.........Testar länk så länge.
![]()
Ser grym ut när man ser den mot huden verkligen. Kommer va en läcker sommarklocka
Mm, den är verkligen superfin ute i solenSer grym ut när man ser den mot huden verkligen. Kommer va en läcker sommarklocka![]()
Fet!
För någon ny lycklig ägare?
Oerhört snygg !!Lite väl mycket stål kanske. Och synd att Zenith inte har några halvlänkar.
![]()
![]()
![]()
För någon ny lycklig ägare?![]()
Att det inte är fler som handlar på c24 när det är så billigt där!Än så länge bara vattenskallar som skickar PM och berättar att man kan köpa samma klocka på Chrono24 för 150k. Snark!
Gmt 1675 från -61 blir min sommarklocka.
![]()
Snarare legat och sovit i byrålådan mestadels av sitt 55-åriga liv.Polerad med vinkelslip måntro?![]()