• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

2018 års sommarklocka.

Kommer köra lite olika men denna kommer så klart tjänstgöra en hel del.
/j
4499DB03-254C-414D-83F9-4A978A05FFA8.jpeg

Funderar att dra tillbaka annonsen på min Panerai och köra den över sommaren och sen ut igen..
Jag får sån jäkla ångest över att sälja den klockan, samtidigt måste jag acceptera att dess plana baksida och mina missbildade, utvecklingsstörda handleder gör att klockan inte sitter riktigt bra.
Vilket nästan gör mig gråtfärdig. Panerai är bland de snyggaste "ickedressarna" jag vet. Och speciellt till sommaren.. :( tyvärr tkr jag inte de är fina på länk, annars hade det varit ett alt..

Äh, förlåt att jag klagarkikat runt lite på "sommarklockor" och tkr mig se "vita linnekostymer, en panna, fräscha solglajjer och så idare på varannan bild. "Bara för att det sitter mindre bra på mig"..:(
Nej förlåt. Jag ska inte klaga, det är många som har andra fina klockor i tråden!
Hulk t ex, var fram tills alldeles nyss en klocka jag inte skulle köpt för 25k, om det vore för att själv bära den. Nu skulle jag kunna tänka mig att ha en på sommarens soliga dagar, precis som med tvåtonarna. De har också "växt på mig" lite.

Mycket fina klockor boys n gals!

Mvh Roffe

Förstår vad du menar, även om jag aldrig har provat 216570 på armen.
Den vita tavlan och orangea GMT-visaren i 40mm caset hade verkligen varit mumma!
Ha, skulle precis skriva samma sak. Jag hade köpt compiss expy direkt om så var fallet. Perfekt med Explorer och Explorer II, en sommarklocka och en för resten av året.

Tillbaka
Topp