Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra omsättning i din samling, den ena är ju bättre än den andraEn het kandidat
![]()
TackBra omsättning i din samling, den ena är ju bättre än den andra![]()
Förstår det, landar du inte i någon ”keeper” snart? Tänker du provat väldigt många fina klockor nu så du bör ju ja bildat dig en bra uppfattning?Tack
En måste tyvärr lämna, svårt val inför sommaren!
Alltså helvete vilka klockor du radar upp vecka efter veckaEn het kandidat
![]()
Ärligt talat har jag trott att många klockor skulle bli keepers men ja, tydligen inte!Förstår det, landar du inte i någon ”keeper” snart? Tänker du provat väldigt många fina klockor nu så du bör ju ja bildat dig en bra uppfattning?![]()
Blir det ett köp? Svart gummi?Denna blir det för min del men förhoppningsvis på gummi![]()
Svart gummi är tanken. Echo skulle kolla, han är tillbaka på jobbet på måndag men trodde att han kunde lösa det till ett rimligare pris. Men kör nog på vanligt spänne istället för viklåset.Blir det ett köp? Svart gummi?
Kommer bli riktigt nice!Svart gummi är tanken. Echo skulle kolla, han är tillbaka på jobbet på måndag men trodde att han kunde lösa det till ett rimligare pris. Men kör nog på vanligt spänne istället för viklåset.![]()
The Boss!Här är den
![]()
Haha, jappThe Boss!
Den blå sunbursten kan jag hålla med om, men har fortfarande svårt för guld. Kanske är en träningssak ?
Ahhh, du tänker så! Tyvärr har jag inte riktigt ekonomin för en rålecks överhuvudtaget just nu. Men är inte helt främmande för att träna med en svart TT-sub i framtiden!”kom ihåg att inte bara träna det som är roligt”, bit ihop och köp TT !
alt färgglad eller TT..En sommarklocka ska vara, enligt mig, ;
1. Dykare.
2. Blå.
En sommarklocka ska vara, enligt mig, ;
1. Dykare.
2. Blå.