Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gillar Gordon, men tror han har en kronograf, med svarta subdials.Har inte Gordon Ramsey något liknande? Gordon är tuff!
Ja, det stämmer efter lite googlande. Eller det stämde ju innan också, men nu vet JAG att det stämmer.Gillar Gordon, men tror han har en kronograf, med svarta subdials.

Då har vi samma fundering, den där hade varit perfekt till Gotland runt![]()
Jag håller med, hade en AT Golf edition innan och den var inget mot denna. Gummit gör sig riktigt bra på den här!Den var rätt otippad för min del. Hade inte ägnat den en tanke förrän jag provade den IRL. Helgrym!
Intressant tanke. Jag vill helst inte ha datum, absolut inte dag, men här ser jag ett behov.dag och datum som kan vara lätt att glömma på semestern.
Reverso på shark mesh! Men i den bästa av världar skulle man ju ha en Reverso med dykare på ena och dressare på andra sidan. Lite avigt med en fyrkantig bezel bara.2018 är dressarnas år.
Blir någon ny reverso och den kommer krossa ALLA dykare!
Den där var ruggigt sommarfärgad!Det blir färg även den här sommaren.![]()
![]()
Ja, rent estetiskt är det ju ett jävla aber oftast, och jobbigt att behöva ställa när man byter till en sovande dinka.Intressant tanke. Jag vill helst inte ha datum, absolut inte dag, men här ser jag ett behov.
Den är inte dum den heller!

Intressant tanke. Jag vill helst inte ha datum, absolut inte dag, men här ser jag ett behov.
Den där var ruggigt sommarfärgad!