Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra val!!Ja, börjar bli dags att planera för sommaren.. För egen del blir det en blå bjässe med kupat safir och keramisk vridring:
![]()
Så galet skön. Blir sugen varje gång jag ser tavlan.Får bli denna i år igen.
![]()
Den översta skulle jag "vilja åldras" med. Så sjukt bra. ..och dyr och stor.![]()
![]()
Jag gissar på dessa två.![]()
Ska väl börja skickas snart? Ruggigt haveri f.ö från Halios sida.Halios Seaforth II. Fast jag hoppas att den lander långt innan sommar!
![]()
Bilden från halios websida
https://klocksnack.se/threads/seiko-fieldmaster-sbdj027.85112/Har bett min käresta jaga fatt på denna, lyckas hon så blir det sommarklockan.
![]()
Den där är så jävla bra! Den innehåller så mycket jag annars har svårt för, helguld, fluted bezel (vad säger man ens på svenska?) och cyclop, men jag älskar den! Rolex borde göra en indexfri svart och helguldsversion av alla modeller.Troligen någon form av Day-Date eftersom det är en riktigt fin modell helt enkelt. Trivs bra med den här. Den funkar till allt!
![]()
Tack! Kul att du också gillar denDen där är så jävla bra! Den innehåller så mycket jag annars har svårt för, helguld, fluted bezel (vad säger man ens på svenska?) och cyclop, men jag älskar den! Rolex borde göra en indexfri svart och helguldsversion av alla modeller.
Japp. Jag köp genom deras europesk återförsäljare så det kanske dröjer lite extra inom det sitter i Norrland.Ska väl börja skickas snart? Ruggigt haveri f.ö från Halios sida.
Gissar att du knep en?
Cool. Personligen lackade jag ur ordentligt på upplägget, och gav fan i det.Japp. Jag köp genom deras europesk återförsäljare så det kanske dröjer lite extra inom det sitter i Norrland.
Cool. Personligen lackade jag ur ordentligt på upplägget, och gav fan i det.![]()