Nicklas Eriksson
Basic
Det blir en här, inköpt på forumet för några veckor sedan. Måste vara bara hitta ett PVD Nato som passar...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är sugen på denna, Omega AT med krispig blå tavla och sekundvisare...
![]()
Riktigt skön färg på den IRL!![]()
Sommarklockan 2018 är redan härDå har vi samma fundering, den där hade varit perfekt till Gotland runt![]()
Den där skojar man inte bort. Du får dra iväg ett pm om du funderar på att flippa denSommarklockan 2018 är redan här
![]()
Har bett min käresta jaga fatt på denna, lyckas hon så blir det sommarklockan.
![]()
Nice, själv ute efter gummit till min SRP. Ser fram emot resultatet!Tänkte köra min Padi på blått gummi, återkommer med bild när gummit är införskaffat.
![]()
Tänker du en midsize då?Tror en smpc vore perfekt som årets sommarklocka. Inte prövat någon sådan än.
Snodd bild
![]()
Vet inte. Bara prövat 41mm men vi får se vad det blir. Kommer hinna ändra mig ca 35 gånger som vanligt.Tänker du en midsize då?
Jag tror det hade varit riktigt skönt...
Fin, vad är det för size?
40mmFin, vad är det för size?
Grattis! Stog i kö men fick ingenHalios Seaforth II. Fast jag hoppas att den lander långt innan sommar!
![]()
Bilden från halios websida
Försökte du med Forasec eller direkt med Halios? Enligt hans senaste insta han kommer att kör något slags preorder snart för att får klockar till så många som möligt. Oklart om det bli samma klockar eller ny färgGrattis! Stog i kö men fick ingen![]()
Forasec. Fick erbjudande om en grå men vill ha den blåa.Försökte du med Forasec eller direkt med Halios? Enligt hans senaste insta han kommer att kör något slags preorder snart för att får klockar till så många som möligt
Jag fick min första val men var näste ledsen att jag inte fick min andra eller tredje- Bahama yellow. Jag tycker blå fungerade bäst med datum och sen kommer det bli väldigt användbart.Forasec. Fick erbjudande om en grå men vill ha den blåa.
såg liten ut på din arm...trodde det var den mindre modellen
Helt klart! Gula är schysst också men som du säger blått är nog mer användbart. Gillar generation 1 också som är lite grön/blå men dom rackarna kommer aldrig ut på eBay.Jag fick min första val men var näste ledsen att jag inte fick min andra eller tredje- Bahama yellow. Jag tycker blå fungerade bäst med datum och sen kommer det bli väldigt användbart.
Den pastel 12h går ju för tre gånger mer än retail. Den är jätte fint. Helt klart bättre utan datumHelt klart! Gula är schysst också men som du säger blått är nog mer användbart. Gillar generation 1 också som är lite grön/blå men dom rackarna kommer aldrig ut på eBay.