Nyckelord här är ”eventuellt”Har såkt av massa för att vara likvid inför eventuellt husköp men ska räkna...
Mao, köööööp!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nyckelord här är ”eventuellt”Har såkt av massa för att vara likvid inför eventuellt husköp men ska räkna...
Känns ändå lovande att det är det du kommer prioritera efter denna hektiska mars, så inte fru och barnen hamnar högst upp menar jagNej nu måste läderlappen skriva rim inför 2022.
Nej nej, de kan vänta!Känns ändå lovande att det är det du kommer prioritera efter denna hektiska mars, så inte fru och barnen hamnar högst upp menar jag
Leather Diver December, DET om något hade varit en utmaningOm detta ska funka så behöver vi en tredje utmaning = En Svensk Klassiker
OWGMarch
30WGApril
? ? ?
NoWatchNovember?
DiverDecember?
Är det leather nato November innan?Leather Diver December, DET om något hade varit en utmaning
ValfrittLeather Diver December, DET om något hade varit en utmaning
Bara om Lädis är medÄr det leather nato November innan?
Han kommer hänga mycket i grottan framöver med dålig täckning, troligtvis fram till mars 2022.Bara om Lädis är med
Det hade ju på riktigt varit roligt. Man måste köra läder oavsett klocka. Perfekt för G-Shockligan.Leather Diver December, DET om något hade varit en utmaning
Hahaha, inte bara jag som hade åkt ut första dan.Det hade ju på riktigt varit roligt. Man måste köra läder oavsett klocka. Perfekt för G-Shockligan.
Sälj dina andra och gå all in på G-Shock!Har börjat spana efter aprils första inköp. Av nån anledning så dras jag ohälsosamt mycket mot G-shock. Är inget fan av dessa klockor men har nog blivit undermedvetet påverkad av gänget i owgm tråden
Kan förstå tjustningen faktiskt. Fast tycker fortfarande de flesta av dem är sjukt fulaSälj dina andra och gå all in på G-Shock!
Jag har fastnat lite för square och jag vet att @Berns har burit en Casioak ganska mycket nu i slutet av mars.Kan förstå tjustningen faktiskt. Fast tycker fortfarande de flesta av dem är sjukt fula
Helst ska man ha handleder som Arnold eller SylvesterKan förstå tjustningen faktiskt. Fast tycker fortfarande de flesta av dem är sjukt fula
Är det en official anmälan för att ha avvikit?Jag har fastnat lite för square och jag vet att @Berns har burit en Casioak ganska mycket nu i slutet av mars.
Jag har en helsvart square med negativ skärm och det är den modellen jag gillar bäst men även casioaken verkar kul, bara rädd att den är för stor för min handled.Jag har fastnat lite för square och jag vet att @Berns har burit en Casioak ganska mycket nu i slutet av mars.
Jag har inte testat den men har hört att den inte bärs så stort som man tror.Jag har en helsvart square med negativ skärm och det är den modellen jag gillar bäst men även casioaken verkar kul, bara rädd att den är för stor för min handled.
CasiOaken är bra. Har grå och svart-vit. Ganska tunn så känns inte så storJag har en helsvart square med negativ skärm och det är den modellen jag gillar bäst men även casioaken verkar kul, bara rädd att den är för stor för min handled.
Kämpa! Ett dåligt beslut är också ett beslut.Gjorde ett litet torrsim igår för det som ska komma. D.v.s. en klocka i veckan ska inhandlas och deadline är söndag 23:59. Trodde det skulle vara hyfsat lätt men det blev sjukt stressigt där igår kväll.
Fanns tre-fyra objekt jag spanat in men kunde inte välja så misslyckades med att få till ett avslut. Detta var en viktigt test och jag måste vara mer mentalt förberedd på att ta beslut när det blir skarpt läge känner jag.
Tänkte först att 30WGApril skulle bli lätt men just nu känns owgmarch lättare faktiskt
Tack! Ja det är risken att göra dåliga beslut som jag måste förlika mig med. Hoppas det kan ta mig i en oväntad riktning, utanför komfortzonen typKämpa! Ett dåligt beslut är också ett beslut.
Det undrar jag med!? Flyttades av någon outgrundlig anledning igår förmiddag. Skickade meddelande till en admin igår. Och frågade varför. Inget svar än.Varför ligger den här tråden i Lifestyle förresten? Högst klockrelaterat innehåll kan jag tycka.