• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

30WGApril

I´m in! :)
Får nog inte riktigt ihop 30 dock, men jag kör så långt lagret räcker.
@roosterman det här är perfekt för dig och mig, nu när vi är så svältfödda på variation! Vilken kickstart!
2.-minions-clapping-and-super-excited-gif.gif

Senast ändrad:
Gjorde ett litet torrsim igår för det som ska komma. D.v.s. en klocka i veckan ska inhandlas och deadline är söndag 23:59. Trodde det skulle vara hyfsat lätt men det blev sjukt stressigt där igår kväll.

Fanns tre-fyra objekt jag spanat in men kunde inte välja så misslyckades med att få till ett avslut. Detta var en viktigt test och jag måste vara mer mentalt förberedd på att ta beslut när det blir skarpt läge känner jag.

Tänkte först att 30WGApril skulle bli lätt men just nu känns owgmarch lättare faktiskt 😓

Gjorde ett litet torrsim igår för det som ska komma. D.v.s. en klocka i veckan ska inhandlas och deadline är söndag 23:59. Trodde det skulle vara hyfsat lätt men det blev sjukt stressigt där igår kväll.

Fanns tre-fyra objekt jag spanat in men kunde inte välja så misslyckades med att få till ett avslut. Detta var en viktigt test och jag måste vara mer mentalt förberedd på att ta beslut när det blir skarpt läge känner jag.

Tänkte först att 30WGApril skulle bli lätt men just nu känns owgmarch lättare faktiskt 😓
Kämpa! Ett dåligt beslut är också ett beslut.

Tillbaka
Topp