Underbar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Underbar!
36mm RO är riktigt trevligt! Bästa storleken på RO imho.Bra storlek!
![]()
Cool, ref på den?Näste Japan som mäter sina modiga 36mm![]()
Det är en Chronomaster ifrån 2001, innan dom skrev ut det på tavlan, sedan länge utgången. Mins inte ref, a660-någontingCool, ref på den?
Underbar klocka det där! Hur stora handleder har du?Efter att ha testat allt ifrån 42mm och nedåt känner jag att jag äntligen hittat hem, 36mm. Då jag själv har rätt tunna handleder blir det svårt satt bära något större än 38,5 (givetvis beroende på bandhorn osv).
Senaste tillskottet blev en BB36.![]()
![]()
Otrolig klocka med perfekt band!Patek Philippe Aquanaut 5066 - I originalutfärdandet, 36mm, i dess rätta miljö!
![]()
Du borde gjort era egna i 36 ocksåBB36 är en av de skönare klockorna jag äger. Och 36mm är en helt magisk storlek!
![]()
Lite OT av mig nu kanske, men jag ville det, men jag fick böja mig för mina kollegors farhågor och viljor på den punkten. Men tur då att man inte är en OWG och att jag kan rocka mina eget inköpta 36or när dom inte ser på! Moahahaha!Du borde gjort era egna i 36 också![]()
Is it for sale or trade?Glycine Airman no 1
![]()
Is it for sale or trade?
Regards/ Karlson