Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Otroligt vilket liv det är i den urtavlan beroende på olika ljusförhållanden...Det tycker jag också. Owg med denna just nu![]()
![]()
![]()
![]()
Ja denna tavlan är som att ha silver, vit och rhodium i samma klockaOtroligt vilket liv det är i den urtavlan beroende på olika ljusförhållanden...
Det är ju bara att gratulera!!Instämmer med @Airman, hög tid att posta dagens nyförvärv här. Det var alldeles för länge sedan jag hade en 36:a på handleden.
116000 White Grape har läskat länge och idag blev det äntligen dags.
![]()
Sjukt somrig oxå. Perfekt just nu .Instämmer med @Airman, hög tid att posta dagens nyförvärv här. Det var alldeles för länge sedan jag hade en 36:a på handleden.
![]()
Mycket finInstämmer med @Airman, hög tid att posta dagens nyförvärv här. Det var alldeles för länge sedan jag hade en 36:a på handleden.
![]()
Det är ju bara att gratulera!!![]()
Sjukt somrig oxå. Perfekt just nu .
Stort tack, snälla ni!Mycket finGrattis!
Kraftigt bra MK-ShotHelt klart det bästa jag någonsin har ägt
![]()
Najs! Den färgen är magisk!Helt klart det bästa jag någonsin har ägt
![]()
Har oxå haft de tankarna. I nuläget har jag kommit fram till att BB36 är lite roligare men att jag vill komplettera med en 1162XX..![]()
Bra bump! BB36 är fortfarande kvar i ägorna men har för avsikt att byta ut mot en 114270. Men fasen vet om inte BB36 är roligare ändå, vad säger ni?
Ja de är riktigt fina och gött med datum. Bara att köraHar oxå haft de tankarna. I nuläget har jag kommit fram till att BB36 är lite roligare men att jag vill komplettera med en 1162XX..![]()
Haha. Låter så enkeltJa de är riktigt fina och gött med datum. Bara att köra![]()
Hör av dig när det är flippardagsInstämmer med @Airman, hög tid att posta dagens nyförvärv här. Det var alldeles för länge sedan jag hade en 36:a på handleden.
![]()