Det är noterat...Hör av dig när det är flippardags![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är noterat...Hör av dig när det är flippardags![]()
Skaffat en till dinka? Riktigt bra storlek på den!36 är den perfekta storleken![]()
Japp, vi fann varann igår, storleken är perfektSkaffat en till dinka? Riktigt bra storlek på den!![]()
Sjukt bra val! Jag använder min på tok för liteJapp, vi fann varann igår, storleken är perfekt
Blir ju lätt så när man har andra som pockar på uppmärksamhetenSjukt bra val! Jag använder min på tok för lite![]()
Eller att den är inlåst på annan ort..Blir ju lätt så när man har andra som pockar på uppmärksamheten
Då gör det fan ont i hjärtatEller att den är inlåst på annan ort..![]()
Men posta bilder då din tok! Vill ju se GSMed 17 cm runt handleden är 36 mm en sweetspot. I samlingen finns just nu följande 36or: Explorer 114270, IWC Mark XII och GS Sbgw033. Som väntat innehåller tråden många bilder på givna klassiker som Explorer, DJ, Day Date mm. Härliga klockor men det skulle vara extra kul om folk även la upp bilder på lite mer udda ur, nya som gamla, med detta trevliga mått. Alltid trevligt att få upp ögonen för nya bekantskaper i en vettig storlek.![]()
Då citerar jag mig själv från sid 7 i denna trådMen posta bilder då din tok! Vill ju se GS![]()
Grand Seiko SBGW033. Visserligen 35,8 mm om man ska vara petig, men jag tycker den platsar i tråden.
![]()
Riktigt riktigt bra klocka det där...!Då citerar jag mig själv från sid 7 i denna tråd![]()