Haha det känns ändå helt okej kunde varit mycket värre!Precis! Du är KS Cersei Bannister!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha det känns ändå helt okej kunde varit mycket värre!Precis! Du är KS Cersei Bannister!
Tjusigt! Gz!Idag låg det en uppgradering på dörrmattan..
Jag hade det trevligt här på vintagedelen.. Mitt enda försvar får nog vara att det satt på en dag eller två innan det byttes ut mot en länk..men här det iaf!Nu är du så god och plockar fram bevisen mot dig själv innan KS-inkvisitionen avslöjar dig. Om du erkänner din synd skall du bli förlåten! Jag plockar ofta fram bilden på mitt lädernato som jag befläckade en plexidykare med för att påminna mig om hur illa det kan gå.
@virrooo Vintagedelens underrättelsetjänst har blivit informerad om att du försöker sprida irrläror och uppmuntra folk till att följa sin egen smak. Du är varnad!
Snyggt, vad är det för rislänk?
Nja, nedgradering tycker jag. Tar bort fokus från den fina boetten med de feta bandhornen.Idag låg det en uppgradering på dörrmattan..
Snyggt. Var kommer det från? Molequin?Nytt band på favoriten.
Japp!Snyggt. Var kommer det från? Molequin?
Följde också den. Ser fin ut tycker jag. Grattis!Vann en auktion. Hoppas tavlan är ok? Ommålad kanske?
Tavlan ser ok ut, dock är kronan felVann en auktion. Hoppas tavlan är ok? Ommålad kanske?
Härlig patina!Nu har den landat
Fin! Ser ut att ha vara mer brunaktig än vad annonsen visade. Tyckte den liknade mer orange på tratten-bilderna Kul hur olika toner tavlor kan ta sig, min hälsar!Nu har den landat
Det är kul att se hur zontavlan blir olika tydlig i olika ljus.Fin! Ser ut att ha vara mer brunaktig än vad annonsen visade. Tyckte den liknade mer orange på tratten-bilderna Kul hur olika toner tavlor kan ta sig, min hälsar!
Härlig patina!
Vet inte, men känns som den bör ha varit ljusare från början med högre kontrast mellan inner och ytterzon?Det är kul att se hur zontavlan blir olika tydlig i olika ljus.
Funderade på hur ursprungsfärgen var? Trodde den var beige aktig som ny.
Ref. 2846 från A Journey Through Time. Kan tänka mig att de från början varit vit/silver metallic i lackenDet är kul att se hur zontavlan blir olika tydlig i olika ljus.
Funderade på hur ursprungsfärgen var? Trodde den var beige aktig som ny.
Riktigt fin, är den i 14/18k?
Vacker pjäs!!
Det är ljuset som luras, den är i stål!Riktigt fin, är den i 14/18k?
What, såg ut som en riktig skarp guldareDet är ljuset som luras, den är i stål!
Makalös tavla!Hej alla!
Jag har fått ta över en härlig liten Seamaster efter min morfar. Är det någon här som vet vad det är för referensnummer på den? Jag har tyvärr inga verktyg för att öppna den och kolla själv. Tacksam för svar!
Hej alla!
Jag har fått ta över en härlig liten Seamaster efter min morfar. Är det någon här som vet vad det är för referensnummer på den? Jag har tyvärr inga verktyg för att öppna den och kolla själv. Tacksam för svar!