Nu är den hiskeliga länken borta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket fin och bra köp, den missade jag helt!Nu är den hiskeliga länken borta
Mycket bra!Nu är den hiskeliga länken borta
Tackar, tackar. Landade på 7,7 ink prov. Vet inte riktigt vad ett rimligt pris idag är men den kanske flög lite under radarn.Mycket fin och bra köp, den missade jag helt!
Gick oväntat lågt?
Tack!Mycket bra!
Tycker det var ett bra pris, inte ofta man ser dessa blanksvarta tavlor i så bra skick både på tavla och boett!Tackar, tackar. Landade på 7,7 ink prov. Vet inte riktigt vad ett rimligt pris idag är men den kanske flög lite under radarn.
Tack!
Ja, det var väldigt likt. Är din också i guld på stål?
Nej det verkar inte vara samma baklock.
Jag misstänker att min är en 166.013. Också med kaliber 562.
Känns som att det är ganska oprövad mark vad gäller fina 50-talare. Vem vet liksom, imorgon kanske nån amerikansk creddig dealer lägger ut en liknande för 25 och då snackar vi 25 framöver.Tackar, tackar. Landade på 7,7 ink prov. Vet inte riktigt vad ett rimligt pris idag är men den kanske flög lite under radarn.
Tack!
Jo så är det kanske. Tycker att 7,7 känns bra sett till priserna på allt annat.Känns som att det är ganska oprövad mark vad gäller fina 50-talare. Vem vet liksom, imorgon kanske nån amerikansk creddig dealer lägger ut en liknande för 25 och då snackar vi 25 framöver.
Väldigt mycket klocka för pengen fortfarande.Jo så är det kanske. Tycker att 7,7 känns bra sett till priserna på allt annat.
Har säkert redan hänt.Känns som att det är ganska oprövad mark vad gäller fina 50-talare. Vem vet liksom, imorgon kanske nån amerikansk creddig dealer lägger ut en liknande för 25 och då snackar vi 25 framöver.
Nej uppenbar ommålad. Håll er borta!Hej. Vad tror 50-tals fantasterna om denna?
https://www.kaplans.se/sv/auktioner/3547/vara/1540136
En redial? Ska ’Automatic’ verkligen ligga ovanför ’Seamaster’ på denna modell?
He he. Denna känns mer misstänkt ommålad, eller?Nej uppenbar ommålad. Håll er borta!
Ja men står också detHe he. Denna känns mer misstänkt ommålad, eller?
Vilka Seamasters sitter det cal 470 och 500? Funderar på om jag ska köpa några NOS tavlor.
Vilka Seamasters sitter det cal 470 och 500? Funderar på om jag ska köpa några NOS tavlor.
Jaha, då blir det värre. Då skippar jag nog. Tack!Der står ikke hvilke ref. tavlorna er til? At en tavla passer til et bestemt verk, betyder ikke, at de kan passe i alle boetter. cal. 50X findes jo i boetter på 33-38mm...
Finns en tråd som heter "tråden för allmän hjälp inför ditt vintageköp". Den är klistrad högst upp, klockan är inte från 50-talet och hör således inte hemma här. Ser ut att saknas en massa skruvar i verket?Nybörjare här, kan någon berätta mer om denna seamaster, hittar dåligt med info, och om den är värd 3400 sek...