Mycket finCaramel and Waffle dial
Omega Seamaster ref. 2577, cal. 354 bumper automatic fra 1952
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket finCaramel and Waffle dial
Omega Seamaster ref. 2577, cal. 354 bumper automatic fra 1952
Fin!! Originalband?SeamasterSöndag
Kul att se en med länk. Kanonfin!SeamasterSöndag
Bra luggar
Våfflor kläder i läderhosen!
Klockan eller länken? Bara att PM:a om klockan ska bortTestar våffelbumpern på stretchoyster, men tycker kanske dessa sitter bäst på läder ändå, så denna hänger lös
PM:a om länken skall bort, Ombyte förnöjer!Testar våffelbumpern på stretchoyster, men tycker kanske dessa sitter bäst på läder ändå, så denna hänger lös
Nej, det gör de inte. Kolla phils.vtg.watches på instagram, han samlar/söker hela tiden radiumlösa 50-tals SM.Tilltalas verkligen utav dessa Omega Seamaster, sober design och lagom storlek. Känns som att de är väldigt underskattade (med avseende på priset).
Har dock en fråga - innehåller samtliga klockor radium? Tänker då främst på stålmodellerna.
Tilltalas verkligen utav dessa Omega Seamaster, sober design och lagom storlek. Känns som att de är väldigt underskattade (med avseende på priset).
Har dock en fråga - innehåller samtliga klockor radium? Tänker då främst på stålmodellerna.
Werner på ABC är duktig.2657-4 cal. 342 Problemet är förstås att den inte går överhuvudtaget. Vem är duktig på att serva dessa?
Guld jumbo?
Snyggt! Dig lurar man inteGuld jumbo?
2657-4 cal. 342 Problemet är förstås att den inte går överhuvudtaget. Vem är duktig på att serva dessa?
Grymt, jag har en likadan. Vad är din för ref?Snyggt! Dig lurar man inte
2657 om minnet ej sviker vad är din ref?Grymt, jag har en likadan. Vad är din för ref?
2657 min med2657 om minnet ej sviker vad är din ref?
Grym2657 min med
Nyss hemkommen från reparation och service. Mycket nöjd!2657-4 cal. 342 Problemet är förstås att den inte går överhuvudtaget. Vem är duktig på att serva dessa?