Läcker!Vi kan väl slänga in en bild på en guldpanter:
Denna ska vara från sent 80-tal/tidigt 90-tal.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Läcker!Vi kan väl slänga in en bild på en guldpanter:
Denna ska vara från sent 80-tal/tidigt 90-tal.
Kontrar med en prebond som bör vara från tidigt 90Tror den kom -95, i vart fall det året som Pierce Brosnan bar den i Golden Eye (eller ja, typ den här fast storleken större: 2541.80).
Quartz, midsize och länken som ALLA gillar.
Härlig 90-talskänsla helt enkelt
Min är ifrån -97, härligt patinerad av en redig bonde som burit den tidigare.
Intressant sammanställning! Spontant känns det faktiskt som just Omega hade en bra period där.Lite statistik:
Omega 4
Cartier 2
Tag Heuer 1
Gul 1
Inex 1
Camel 1
Bretling 1
Softwatch 1
Bvlgari 1
Så Omega äger tråden så här långt! Kanske också 90-talet, eller?
Riktigt bra 90-tal! Tack för delning!Chopard Monte Carlo
Nej, och jag tycker den håller än idag!Ingen klocka regerade väl svenskt 90-tal som denna.
Grymt 90-talsguld!Omega Prestige, cal 861
Vilket skick! Grym första Tudor i tråden!30 år i år
Omega utökar ledningen! Jag hoppas på att någon Ebel eller Piaget ska dyka upp!Lite statistik:
Omega 7
Cartier 2
Tag Heuer 1
Gul 2
Inex 1
Camel 1
Bretling 1
Softwatch 1
Bvlgari 1
Tudor 1
Chopard 1
Välkommen i tråden! Fint med den första Certinan!Min gamla Certina, behöver både nytt batteri och nån service för att få ordning på visarna. Inköpt ca 1994. Ordinarie pris var strax under 4000:-, köpte för 2300:- om jag minns rätt.
Superfin! Tag Heuer kommer starkt!Vilkan bra träd! Här kommer mitt första bidrag, en till Tag Heuer Professional 2000. Lysmassan har hunnit gulna fint, så lite vintage-vibbar ändå. Jag fick hem den några timmar innan OWGM och bär en annan klocka hela mars, så bilden är några dagar gammal. Något att se framemot i april
Tackar. Ja det kändes som ett märke som måste med härVälkommen i tråden! Fint med den första Certinan!
Tycker de bör ha sålts under 90-talet. Hela 80-talet blir måånga modeller. Men ofta vet man ju ändå inte riktigt.Kul tråd!!! Kanske ta med 80tal också? Många från slutet 80 som känns rätt i tråden?
Galet bra 90-tal!
Jag tycker nog också att modellen ska ha sålts under 90-talet! Jag funderade på en 80-90-talstråd, men landade i att ett decennium var en lagom begränsning. Jag har någon som är precis på gränsen 80-90 som jag nog kommer slänga in!Tycker de bör ha sålts under 90-talet. Hela 80-talet blir måånga modeller. Men ofta vet man ju ändå inte riktigt.
Absolut!Tycker de bör ha sålts under 90-talet. Hela 80-talet blir måånga modeller. Men ofta vet man ju ändå inte riktigt.
Mycket bra! Hoppades på en Manhattan!
Ta en säker iaf
Lite statistik:
Omega 8
Cartier 2
Tag Heuer 2
Gul 2
Inex 1
Camel 1
Bretling 1
Softwatch 1
Bvlgari 1
Tudor 1
Chopard 1
Certina 1
Gerald Genta 1