• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

AIK-tråden

Nja, idag spelade vi inte vårt bästa. Återigen så har man tagit ut vinsten i förskott, märktes från start och ingen var lika taggad som inför en stormatch. Det svåra är att vinna dem enkla matcherna o därför är det märkligt att man inte arbetar mer med den mentala inställningen. Det här gäller flesta lag och inte AIK specifikt.

Väisänen o Blomberg var bäst i mina ögon. De har varit bra i flera matcher på raken och jag har inte haft Blomberg högt upp på min favvo-lista innan. Ischizaki o Saletros var värdelösa, misstänker att de var bakfulla.

Visst blir det mer spännande men det skiljer ändå 4 p plus målskillnad även efter att vi slagit fiskrensarna. Ska mycket till för att komma ikapp. Men kanske danskarna får torsknoja nu. Sedan har vi ju domaren emot oss.

Blir väll som varje år. När vi får en chans i slutstriden sumpr vi den. Jag har tänkt trycka en T-shirt. "Nästa år då jävlar!" Men det får bli nästa år

Visst blir det mer spännande men det skiljer ändå 4 p plus målskillnad även efter att vi slagit fiskrensarna. Ska mycket till för att komma ikapp. Men kanske danskarna får torsknoja nu. Sedan har vi ju domaren emot oss.
Om vi kommer ikapp i poäng kommer vi rimligtvis också komma ikapp i målskillnad.
Jag tror skrivbordssegern och den uteblivna straffen mot MFF efter huvudsparken kommer avgöra årets allsvenska. Precis som 2013 så är det horribla domarmisstag som avgör.

Skål för Gnaget!
IMG_1041.JPG

Hata Göteborg!

När vi äntligen haft några matcher där domarn INTE varit emot oss!!!
MEN nog 17 borde vi gjort mål under första 20 där vi ägde matchen....

Om vi kommer ikapp i poäng kommer vi rimligtvis också komma ikapp i målskillnad.
Jag tror skrivbordssegern och den uteblivna straffen mot MFF efter huvudsparken kommer avgöra årets allsvenska. Precis som 2013 så är det horribla domarmisstag som avgör.
Håller med men hade vi inte varit så dassiga hemma på NA första halvan av säsongen så.......
Nu måste vi ösa på o gå fullt ut sista matcherna oavsett o speciellt nu ikväll, vända o vinna över Götet!!

Men jävla HORDOMARE!!!! VAD FAN?!?! Samma jävla domare som tillät sparken i huvudet på Sauli mot MFF.
http://forumbilder.se/FBD0K/intehands
DET ÄR SÅ JÄVLA SJUKT!!!!!! Så jävla uppenbart att svff bara vill att malmö ska vinna serien "för det är ju bra för svensk fotboll"
Fy fan vad jag hatar den här jävla sporten. KUKEN!!!
Å andra sidan är "kompensationen" med Lill-Gary (andra gula) rätt snäll.
MEN en domare som måste kompensera är aldrig ok:(
Ps! Tänk på språket nu haha;)

Men jävla HORDOMARE!!!! VAD FAN?!?! Samma jävla domare som tillät sparken i huvudet på Sauli mot MFF.
http://forumbilder.se/FBD0K/intehands
DET ÄR SÅ JÄVLA SJUKT!!!!!! Så jävla uppenbart att svff bara vill att malmö ska vinna serien "för det är ju bra för svensk fotboll"
Fy fan vad jag hatar den här jävla sporten. KUKEN!!!

Ta en promenad eller nåt istället. Det här med fotboll är fan inte bra för dig, alltså...

Passion är en bra sak!
Heja! Skrik! Sjung! Hoppa Måla tifon! Engagera dig i föreningen!

Glädje?!? Det enda man hör från dig är ju hat mot domaren, liksom...
Man skulle ju kunna sluta hata på domarna om det enbart var Sir Al-Hakim från Köping som fick döma AIK's matcher.
Är ju glad när vi t.ex vinner mot hifdif i derbyn.
Nej, jag är sur sittplatssupporter. Man är ju inte nöjd som AIK'are. Allt annat än vinst och hållen nolla är för dåligt, oavsett om man möter brajen eller bayern munchen. Så enkelt är det.

Tillbaka
Topp