En råtta svart, en råtta gul, fy fan va han är ful <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nästa år? More like nästa decennium. Samma sak varenda år sedan 2011. Alltid total choke mot nåt jävla pissigt bondegäng på slutet. Gefle och syrianska 2012 eller vad det var. 2013 var det domarmissen mot malmö som kostade oss guldet. 2014 var vi väl egentligen aldrig nära. 2015 mot bajen och göteborg. 2016 mot göteborg. hva faen?!Va trött man blir. Grejen är ju den att oavsett hur sur man kan va på domarn osv så vinner vi INTE dom viktigaste matcherna på slutet (lex: Alm) ändå trots Norlings ankomst.
Hoppet levde ju iaf första 20 min ikväll...
Näe, nästa år, då j@vlar!
Glöm nu inte att stötta på plats sista matcherna![]()
Som vanligt då precis som med Alm.AIK - sämst när det gäller.
Fy fan, ska aldrig gå på fotboll igen.
Jo jag håller med MEN glöm nu INTE att VI får 100 mille för Isak i vinter (minst) o då kommer (hoppas jag) både Goitom o Strandberg. Plus en mittfältare som levererar MINST 15 poäng (Nabbe eller Robin).Nästa år? More like nästa decennium. Samma sak varenda år sedan 2011. Alltid total choke mot nåt jävla pissigt bondegäng på slutet. Gefle och syrianska 2012 eller vad det var. 2013 var det domarmissen mot malmö som kostade oss guldet. 2014 var vi väl egentligen aldrig nära. 2015 mot bajen och göteborg. 2016 mot göteborg. hva faen?!
Saletros får inget nytt kontrakt (hoppas jag), Gravius försvinner för ofta. In med en 15 poäng maskin på mitten iställetjaja, jag är nöjd med säsongen ändå. Vi ska ta andra platsen, det är inga problem. Rätt tränare, rätt spelformation, rätt trupp med endast justeringar. Vet inte vad Saletros har för hållhake på alm/norling. varför får killen spela? Gravius?
Såklart! Nu hoppas jag att vi oxå stöttar på plats de sista fajterna o visar att vi inte är Dif o kan trycka till truten på Hif (inte bokstavligen) hahaHade det på känn. Tillslut åker man på en skitmatch och Gbg gör sitt livs defensiva match..
What to dew.. siktar in oss på 2:a iaf.
Som sagt, vi borde gjort mål då o precis som mot MFF borta så började vi starkt men blev straffadeFörjävla tight i Gbg's försvarspel. En del helt klart tveksamma beslut mot oss, surt! Synd att tempot i första 15 inte ledde någonstans och höll i sig lite längre.
Bara ladda om till hemma på torsdag och hoppas på bättre genomgående prestation
Nästa år? More like nästa decennium. Samma sak varenda år sedan 2011. Alltid total choke mot nåt jävla pissigt bondegäng på slutet. Gefle och syrianska 2012 eller vad det var. 2013 var det domarmissen mot malmö som kostade oss guldet. 2014 var vi väl egentligen aldrig nära. 2015 mot bajen och göteborg. 2016 mot göteborg. hva faen?!
För att han betalar artistskatt på sitt korta kontrakt just nu men förlängs det blir det retroaktiv skatt o arbetsgivaravgift. Så dyrt för honom o för oss..varför åker obasi på straffskatt?
Grattis till segern men håll dej gärna till er egen tråd så slipper "tjurigheter" uppståEn skön känsla att åka hem efter ett par segeröl
![]()
Tror inte vi har någon tråd här...Grattis till segern men håll dej gärna till er egen tråd så slipper "tjurigheter" uppstå![]()
Ni löser tjurigheterna bra utan någon extern hjälp. Grinkukar.Grattis till segern men håll dej gärna till er egen tråd så slipper "tjurigheter" uppstå![]()
Här försöker man (jag) vara diplomatisk genom att artigt gratulera motståndaren till seger och att hålla sej till sitt egna lags tråd direkt efter en tung förlust så att eventuella efterföljande kommentarer slipper bli negativa.Ni löser tjurigheterna bra utan någon extern hjälp. Grinkukar.![]()
"Endast" 69 st officiella scouter enligt min uppgift. Oerhört spännande att följa detta "drama"intressant att det var 90 scouter enligt uppgift på plats igår och tittade på Isak. Trodde dom överdrev när dom sa det på tv. Ungefär som "det är 10 000 pers på plats och scoutar"
fortfarande imponerande. men oron är stor att vi som vanligt inte tar nog betalt."Endast" 69 st officiella scouter enligt min uppgift. Oerhört spännande att följa detta "drama"![]()