• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

AIK-tråden

D

Deleted member 4412

Guest
fortfarande imponerande. men oron är stor att vi som vanligt inte tar nog betalt.
Enligt en källa till mej så pratas det om ett bud från Chelsea just nu på 12 miljoner pund. Allt över 70 mille är godtyckligt för mej men sen är det ju så många faktorer som spelar in..
I slutända handlar det ändå om vart Isak själv vill gå o klart han vill att Aik ska få betalt, han har ju % på försäljningen:)
 
D

Deleted member 4412

Guest
Jag gillar verkligen artikeln i the Sun om Isak o hur pass mycket Zlatan ändå följer honom. Jävligt coolt oxå att Man United är lite förbannade på honom att han tipsade PSG o Juve i första hand om Isak haha.
När hade vi en spelare sist som storklubbarna verkligen bråkar om??
Rolig parantes att sillstryparnas hippie-kapten uttalade sej om att deras egna hippie-islänning (som är på lån) är bättre än Isak.
Hög nivå på komik haha
 

Enellios

Cartier
Jag gillar verkligen artikeln i the Sun om Isak o hur pass mycket Zlatan ändå följer honom. Jävligt coolt oxå att Man United är lite förbannade på honom att han tipsade PSG o Juve i första hand om Isak haha.
När hade vi en spelare sist som storklubbarna verkligen bråkar om??
Rolig parantes att sillstryparnas hippie-kapten uttalade sej om att deras egna hippie-islänning (som är på lån) är bättre än Isak.
Hög nivå på komik haha
Hippie-islänningen borde raka moppemuschen och göra något åt frisyren:D
 

Tärnan

Cartier
Hippie-islänningen borde raka moppemuschen och göra något åt frisyren:D
När jag såg hippien i går så tyckte jag att jag kände igen han men kunde inte placera vem/var/varför. Nyss förr poletten ned.
jCiuOb1.jpg
 
D

Deleted member 4412

Guest
Grejen är ju den att han inte gjorde sin bästa match o alla vill ju pika honom likt Bajens Aidoo gjorde efter 0-0 derbyt. Men det börjar bli löjligt liksom, ingen kan påstå att Sverige haft en så het 17-åring någonsin:).
Edit: Det var PSG som la bud på 12 miljoner euro nyligen men Chelsea kommer att lägga ett bättre bud när som helst enligt mina källor:)
Bara det att Isak's nya agent har kopplingar till Roman säger allt plus att ryktet säger att det kollas bostad i London..
 
D

Deleted member 4412

Guest
Läs artikeln. Mats Gren som sa det.
Du har rätt men han sa nåt liknande i intervju efter matchen, Bjärsmyr alltså.
Dumt av Gren att hylla en spelare på lån just nu som dom inte köpt än. Men han är väl sotis bara då en soelare som Isak skulle rädda Blåvitts ekonomi helt o hållet.
Saksamma, enligt mej så gjorde islänningen matchens prestation som avgjorde matchen, inte Isak..
 
D

Deleted member 4412

Guest
Just de ja, grattis till MFF som officiellt vann guldet idag. Eller så förlorade vi guldet i våras som vanligt..
Fan nu vill man se fullt ös från början nästa säsong!!!!!!
 

Pojken från Götet

Rolex
2-Faktor
Du har rätt men han sa nåt liknande i intervju efter matchen, Bjärsmyr alltså.
Dumt av Gren att hylla en spelare på lån just nu som dom inte köpt än. Men han är väl sotis bara då en soelare som Isak skulle rädda Blåvitts ekonomi helt o hållet.
Saksamma, enligt mej så gjorde islänningen matchens prestation som avgjorde matchen, inte Isak..
Gren sa ju att Omarsson gjorde en bättre match än Isak. Inget annat.
 
D

Deleted member 4412

Guest
Ingen som påstått något annat heller?
Nja, så fort han inte gjort mål så är ofta motståndarna framme o påpekar att han inte är sååå märkvärdig. Det kallar jag för löjligt beteende för maken till en mer ödmjuk ung pöjk finns inte.
Minns att Henok pratade o hyllade honom när jag surrade med honom men inte fan trodde jag att Isak skulle bli så här bra!!
 
D

Deleted member 4412

Guest
Gren sa ju att Omarsson gjorde en bättre match än Isak. Inget annat.
Mmmm men fortfarande en löjlig pik. Va glad för vinsten istället liksom o för att ett eventuellt bra köp av en isländsk talang. Skulle även tycka det var löjligt om Norling eller Wesström efter krossen mot Peking gick ut o såga deras spel. Typ va de dom som vann i fjol o låg dom 2:a när vi vann med 6-0?? Näe sånt e bara löjligt..
 
D

Deleted member 4412

Guest
Eller typ:
Oj!? Spelade han som blev årets försvarare förra säsongen ikväll??
Jo de gjorde han dvs Andreas Johansson, o släppte in tennissiffror.
 
D

Deleted member 4412

Guest
Sen går det att tugga talanger till höger o vänster o hävda att dom kommer från ens klubb som dom bara tillhört nån säsong sen dom fyllde typ 18. Isak är verkligen en egen Aik-produkt rakt igenom vilket gör en extra glad o stolt;)
 

Pojken från Götet

Rolex
2-Faktor
Mmmm men fortfarande en löjlig pik. Va glad för vinsten istället liksom o för att ett eventuellt bra köp av en isländsk talang. Skulle även tycka det var löjligt om Norling eller Wesström efter krossen mot Peking gick ut o såga deras spel. Typ va de dom som vann i fjol o låg dom 2:a när vi vann med 6-0?? Näe sånt e bara löjligt..
Jag tror Gren menade att inför matchen var Isak väldigt hypade. Massa agenter på plats, skriverier Osv. Många förväntade sig nog mer, men han presterade inte bra. Händer alla ingen big deal. Skulle man dock ställt frågan, Vad tycker du om Isak? Eller annan direkt fråga om Isak tror jag Gren skulle hylla honom för den spelare och talang han faktiskt är.
 
D

Deleted member 4412

Guest
– Ni kan fortsätta snacka om honom, var han ens med i dag? Det var skönt jag fick säga det, säger IFK Göteborgs mittback Mattias Bjärsmyr.
Så det anses inte som en pik????
Vore kul om Isak hälsa tebax nån dag, typ när han lirar i Chelsea men tror att han trots sina 17 år är för mogen för sånt beteende;)
 
D

Deleted member 4412

Guest
Jag tror Gren menade att inför matchen var Isak väldigt hypade. Massa agenter på plats, skriverier Osv. Många förväntade sig nog mer, men han presterade inte bra. Händer alla ingen big deal. Skulle man dock ställt frågan, Vad tycker du om Isak? Eller annan direkt fråga om Isak tror jag Gren skulle hylla honom för den spelare och talang han faktiskt är.
Då ska du bara veta vilka förhoppningar vi har på honom varje match. Man tror ju att killen per automatik ska göra minst ett hat-trick varje match men herregud, pojken e trots allt bara 17-bast men levererat mer än ok o visar spelintelligens på en nivå som är av en annan värld jämfört med övriga unga spelare.
Jag har heller aldrig sett en liknande talang någonsin med så moget spel OCH ändå ha fötterna på jorden.
Han har visat ändå att han kan leverera under press även om senaste matchen var underkänd..
 

Pojken från Götet

Rolex
2-Faktor
– Ni kan fortsätta snacka om honom, var han ens med i dag? Det var skönt jag fick säga det, säger IFK Göteborgs mittback Mattias Bjärsmyr.
Så det anses inte som en pik????
Vore kul om Isak hälsa tebax nån dag, typ när han lirar i Chelsea men tror att han trots sina 17 år är för mogen för sånt beteende;)
Jo det var helt klart en pik. Inte sagt något annat. Pratade om Gren. Klart att i den situationen, media har hypeat Isak (inte för han inte förtjänar det) och denna matchen just när man möter en rival presterar man inte på topp. Då kommer piken, oavsett hur mogen eller nödvändig den är. Och det kom från en spelare, inte en tränare eller sportchef.

Skall inte smutsa ner er tråd mer. Isak är grym inget snack om det.
 
D

Deleted member 4412

Guest
Jo det var helt klart en pik. Inte sagt något annat. Pratade om Gren. Klart att i den situationen, media har hypeat Isak (inte för han inte förtjänar det) och denna matchen just när man möter en rival presterar man inte på topp. Då kommer piken, oavsett hur mogen eller nödvändig den är. Och det kom från en spelare, inte en tränare eller sportchef.

Skall inte smutsa ner er tråd mer. Isak är grym inget snack om det.
Du smutsar inte ner, du för en vettig dialog vilket jag mer än gärna välkomnar:).
Finns fler vinklar på det här med pikar. Inför derbyt mot Dif så gick bla Magnus Eriksson ut o snacka o flera i Dif hajpade inför derbyt pga deras starka form. Wesström satte munkavle på alla i Aik inför matchen.
Efter natchen fick Dif skämmas men Aik var ödmjuka o sa knappt ett ord.
Sånt är STORT!!!!
Vi hade ju en kampanj året efter guldet -09 som hette:
Kom o ta oss!!
Kul som fan men jävlar vad den bet oss i arslet haha
 

Pojken från Götet

Rolex
2-Faktor
Du smutsar inte ner, du för en vettig dialog vilket jag mer än gärna välkomnar:).
Finns fler vinklar på det här med pikar. Inför derbyt mot Dif så gick bla Magnus Eriksson ut o snacka o flera i Dif hajpade inför derbyt pga deras starka form. Wesström satte munkavle på alla i Aik inför matchen.
Efter natchen fick Dif skämmas men Aik var ödmjuka o sa knappt ett ord.
Sånt är STORT!!!!
Vi hade ju en kampanj året efter guldet -09 som hette:
Kom o ta oss!!
Kul som fan men jävlar vad den bet oss i arslet haha
Håller helt klart med om att i en stor match mellan rivaler skall spelarna inte vara för kaxig och helt klart mest respekt om man kan vinna och sen inte tuppa upp sig för mycket. Men kan också förstå att sånt slinker ur en spelare efter en såpass stor match.
Ofta är det ju så att de som snackar mest också för stryk sen...
 

Apansson

Torpare
Alexander Isak är sveriges genom tiderna bästa fotbollsspelare.
'nuff said.
Hata alla bönder. Och gnälliga bondespelare i bondelag som filmar (t.ex sebastian eriksson och rosenberg) Och domarjävlar. Förutom Al-Hakim från Köping.
Nästa år, då jävlar.
 
D

Deleted member 4412

Guest
Håller helt klart med om att i en stor match mellan rivaler skall spelarna inte vara för kaxig och helt klart mest respekt om man kan vinna och sen inte tuppa upp sig för mycket. Men kan också förstå att sånt slinker ur en spelare efter en såpass stor match.
Ofta är det ju så att de som snackar mest också för stryk sen...
Men visst 17 är det ju kul med lite känslor oxå o klart man förstår att lag o spelare vill boosta inför matcher.
Vår kapten Nisse dansade vid en hörna i typ 75:e min när vi ledde med 3-0 borta mot Bajen när vi i klacken sjöng:
Superettan här kommer Bajen!!
Stötande säkert just då för bajarna men han nämnde inget efter matchen om hur dåliga Bajen var i matchen eller huruvida Nanne var en bra tränare eller ej.
Han hade liksom redan gjort sitt statement....
 
D

Deleted member 4412

Guest
Alexander Isak är sveriges genom tiderna bästa fotbollsspelare.
'nuff said.
Hata alla bönder. Och gnälliga bondespelare i bondelag som filmar (t.ex sebastian eriksson och rosenberg) Och domarjävlar. Förutom Al-Hakim från Köping.
Nästa år, då jävlar.
Al-Hakim må vara en sympatisk domare och favoriten hos de flesta av våra spelare när jag frågat dom vilken domare dom föredrar, men tyvärr hade även han en släng av hybris o fick en svacka i år.
Och klart andra spelare blir gnälliga när som inte får iträdda sej världens vackraste tröja förstår du väl;)
Skulle oxå bli gnällig o få panik om jag var tvungen att springa runt på planen utklädd till en reklampelare haha
 

Helvetia

Cartier
Fantasisummor man hör här och där nu om Isak.. dags för folk att sitta ner i båten och inte spinna iväg i drömmar. Kan annars bli många ledsna miner trots rekordsumma för klubben.
 
Topp