• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

AIK-tråden

Fantasisummor man hör här och där nu om Isak.. dags för folk att sitta ner i båten och inte spinna iväg i drömmar. Kan annars bli många ledsna miner trots rekordsumma för klubben.
Vi bör få ut efter avgifter o % till Isak minst 50 mille, det är inte fy skam.
Men visst, ju mer desto bättre.
Det vi verkligen får efter säsongen är löneutrymme, där har skon klämt tidigare..

Det blev ju en trevlig kväll ändå. Dom få som var där tycker jag ändå höll upp tempot och hejade på bra. Riktigt fint andra mål för oss!
20161027_225055.png

fy va dåligt spel. ingen tycks klara av en sådan enkel sak som att slå en pass, än mindre kunna ta emot den. Sedan blir jag helt brydd hur en person som har fotboll som yrke gång på annan kan slå riktiga skithörnor o frisparkar. Här tänker jag inte bara på AIK utan elitspelare överlag, även i finare ligor som PL.

fy va dåligt spel. ingen tycks klara av en sådan enkel sak som att slå en pass, än mindre kunna ta emot den. Sedan blir jag helt brydd hur en person som har fotboll som yrke gång på annan kan slå riktiga skithörnor o frisparkar. Här tänker jag inte bara på AIK utan elitspelare överlag, även i finare ligor som PL.
Som kommentatorn sa, de båda klackarna var matchens behållning;)
Nu får vi hoppas att det blir bättre åka av mot Kalmar så silvret säkras..

Måste bara erkänna att jag svek mitt kära AIK idag. Undanflykter o ursäkter i all ära men jag såg faktiskt matchen hemma i soffan.
Skämskudde på:bag:

60p är inte fyskam.

Det mest intressant är att vi har 1 förlust hemma på 2 säsonger. Det är sjukt!

Som tidigare konstaterats: när vi vinner mot MFF & Gbg så kan vi börja prata om guld på allvar. Riktigt dålig skörd mot topp 4.

60p är inte fyskam.

Det mest intressant är att vi har 1 förlust hemma på 2 säsonger. Det är sjukt!

Som tidigare konstaterats: när vi vinner mot MFF & Gbg så kan vi börja prata om guld på allvar. Riktigt dålig skörd mot topp 4.
Jo men samtidigt så hade det räckt ändå om vi INTE började så dåligt. Onödiga kryss mot sämre lag..

jag är nöjd med säsongen ändå. Norling har hittat tillbaka till det som var AIK:s signum under många år, nämligen ett backlås som inte släpper igenom något. därtill ett vaket mittfält och roligt anfall. Saknar väl kanske bra backup när Ofori sticker men i övrigt tror jag vi står oss bra inför 2017. Då plockar vi hem pokalen igen.

Ofori ska INGENSTANS. Speciellt inte nu när han lärt sej skjuta oxå;).
Kan vi bara höja oss under våren så ser jag inga problem med att bärga "hem" guldet till Solna nästa år..

Jo det positiva är väl att vi numera fått en Mr100% lightweight i Sundgren haha.
Jag fattar inte att varken Norling eller Wesström fått nog o bara gått ut med hård kritik gentemot Svff o domarna!
Spela roll om dom blivit tjuriga?? Jag hade lackat för länge sen o visat en den ena situationen efter den andra o hänvisat till statistiken att dom är emot oss. Va fan skulle dom ha gjort då liksom??
Jaja, kul iaf att Pertan fick pris av dom:)

Nä nu tycker jag vi fyller på med lite härliga pics från säsongen som gått:)
image.jpeg

Ack du härliga försäsong!!

Fan sen har jag bara bilder med obscena gester gentemot bortaklackarna haha

Hoppas och tror på tillför sikt nästa säsong..
Carlgrens kontrakt? Stanna gärna om han vill, där emot så har Oscar stort förtroende hos mig!
Ser gärna att om exempelvis Ofori lämnar att man tar in någon rutinerad.. fortsätter Izhi ?
Lämnar Isak och vi inte lyckas knyta Obasi så krävs det att Björn slänger upp lädret.

För övrigt, var tvungen visa min trevliga gaddning :)

Bilagor

• 1.JPG
    1.JPG
    49.1 KB · Visningar: 42
rätt skönt att det var malmö som vann om det är någon som ska vinna utom oss. Det verkar nämligen som världen redan har glömt bort det. Fördelen med små klubbar från små samhällen. Pittoreskt!

IMG_1937.PNG

Vad snackar Björn om? Obesegrade två år i rad hemma?
@Apansson @Janne2000
Förmodligen var han lika besviken/sur som vi övriga över ännu ett missat guld (styrelsens mål), dåliga resultat mot topplagen samt på tok för många kryss hemma. Ville väl ändå upplysa (full??) om att vi trots allt inte varit sååå dåliga som vi själva hävdar.. O svar ja, vi torska mot er (antar Blåvitt) förra säsongen hemma.

Förmodligen var han lika besviken/sur som vi övriga över ännu ett missat guld (styrelsens mål), dåliga resultat mot topplagen samt på tok för många kryss hemma. Ville väl ändå upplysa (full??) om att vi trots allt inte varit sååå dåliga som vi själva hävdar.. O svar ja, vi torska mot er (antar Blåvitt) förra säsongen hemma.
Som sagt, ni är precis som Blåvitt.. Förlorare.
Men rätt ska vara rätt, och jag vet inte vad som är sjukast - att Engvall lyckades sänka AIK (Grabben är oduglig), eller att Gren lyckades sälja Engvall för över 20 millar. ;)

Hoppas och tror på tillför sikt nästa säsong..
Carlgrens kontrakt? Stanna gärna om han vill, där emot så har Oscar stort förtroende hos mig!
Ser gärna att om exempelvis Ofori lämnar att man tar in någon rutinerad.. fortsätter Izhi ?
Lämnar Isak och vi inte lyckas knyta Obasi så krävs det att Björn slänger upp lädret.

För övrigt, var tvungen visa min trevliga gaddning :)
Sweet!!
Min första var såklart oxå AIK skölden fast på axeln:)
Fast Ofori ska vi behålla..

Som sagt, ni är precis som Blåvitt.. Förlorare.
Men rätt ska vara rätt, och jag vet inte vad som är sjukast - att Engvall lyckades sänka AIK (Grabben är oduglig), eller att Gren lyckades sälja Engvall för över 20 millar. ;)
Aldrig sett honom bättre än i den matchen!!!
Jo visst, man vinner inga silver. Varken stora eller små (2:a o 3:e platsen). Så är det bara liksom men va fan, vette 17 om jag är sååå missnöjd ändå med säsongen. Att Norling skulle fixa guldet redan i år trodde jag aldrig fullt ut på även om hoppet kevde ett tag..

Abstinensen är som värst nu! Ingen AIK och ingen F1. Någon som har någon insider info att dela med sig av? Vad händer.

Tillbaka
Topp